پرسپولیس نیوز : دبیر سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: تا زمانی که باشگاه‌های بدهکار تکلیف خود را روشن نکنند کارت بازیکنانشان صادر نمی‌شود.

علی کاظمی در مورد شائبه های به وجود آمده پس از ثبت دسته جمعی اعضای تیم پرسپولیس در هیئت فوتبال و عدم ثبت قرارداد بازیکنان استقلال درحالی که این دو باشگاه و باشگاه های دیگر بدهی مالی دارند، اظهار داشت: این مسائل را بزرگش کرده اند در حالی که همه چیز از قبل مشخص شده است. طبق نامه فدراسیون به سازمان لیگ ما موظف هستیم تا پایان فردا مدارک الزام آور را از باشگاه ها دریافت کنیم. البته باید ببینیم تعریف فدراسیون از مدارک الزام آور چیست.

وی افزود: زمانی که رای کمیته انضباطی در مورد باشگاه های بدهکار اعلام شد این رای را به همه هیئت های فوتبال در استان ها و باشگاه های ابلاغ کردیم. ما بر اساس رای به باشگاه های بدهکار نمی توانیم خدمات فوتبالی ارائه کنیم. و این عدم خدمات تا زمانی است که این باشگاه ها وضعیت خود را مشخص کنند. این باشگاه ها باید تکلیف بدهی های معوقه را روشن کنند. حال این تعیین تکلیف می تواند با مصالحه با طلبکاران، گرفتن رضایت از آنها و یا نامه رفع تعلیق از سوی کمیته انضباطی باشد.

دبیر سازمان لیگ تصریح کرد: تا زمانی که این وضع روشن نشود برای بازیکنان این باشگاه های بدهکار نمی توانیم ID صادر کنیم و باشگاهی هم که بازیکنش کارت نداشته باشد نمی تواند بازی کند. ما مدارک را از باشگاه ها می گیریم اما چون هنوز تکلیف بدهی های خود را مشخص نکرده اند نمی توانیم این قراردادها را ثبت کنیم. در مورد بدهی معوقه هم کمیته انضباطی سقف زمانی در نظر نگرفته و گفته هر گاه باشگاه ها این مشکل را حل کردند می توانند خدمات فوتبالی به آنها ارائه شود.

کاظمی ادامه داد: سازمان لیگ کار اجرایی انجام می دهد و ما تصمیم گیرنده نیستیم. این فدراسیون فوتبال و یا کمیته انضباطی است که باید وضعیت را روشن کند. برخی باشگاه ها مشکل مالیاتی دارند و یا بازیکنانی که وضعیت سربازیشان مشخص نیست. سازمان لیگ که نمی تواند برای این ارگان ها تعیین تکلیف کند.

دبیر سازمان لیگ در مورد زمان اعلام برنامه لیگ و ساعت برگزاری مسابقات گفت: سعی می کنیم برنامه بازی ها تا پس فردا اعلام شود. کی روش تا نیم فصل برنامه تیم ملی را به سازمان لیگ اعلام کرده و اگر می خواهیم تا پایان فصل برنامه را بدهیم باید جلسه ای را برگزار کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)