پرسپولیس نیوز : حسین کاظم‌پور با تاکید بر تعامل اعضای هیات مدیره پرسپولیس برای حل مشکلات این باشگاه، از اخباری که راجع‌به تلاش این اعضا برای برکناری رحیمی منتشر شده بود، انتقاد کرد.

نایب رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره نشست شب گذشته (شنبه) این هیات مدیره و اخباری که از نتایج این جلسه منتشر شد، اظهار کرد: البته ما در هیات مدیره قرار گذاشته‌ایم که فقط خواجه‌وند به عنوان سخنگوی باشگاه درباره هر مساله‌ای صحبت کند. من از یک رسانه تعجب می‌کنم که چرا چنین خبرهایی را از نشست دیشب مخابره کرده است.

او ادامه داد: این رسانه کارمندان مومنی دارد و نباید این گونه خبر بزند. هیچ صحبتی از برکناری رحیمی یا تذکر به سیاسی در این نشست نبود. واقعیت این است که من این خبر را نپسندیدم. درست نیست که ما یک جریان درست کنیم و بقیه را حول آن جریان بدوانیم. این دیگر خبررسانی نیست، بلکه جریان سازی است. بهتر است دوستان به کار اصلی خودشان برگردند و اخبار درست را منتشر کنند.

کاظم‌پور گفت: همان طور که قبلا گفته‌ام ما در هیات مدیره از اختلاف نظر هیچ ترسی نداریم. در جلسه حرف‌هایمان را به یکدیگر می‌زنیم. از ابتدای تشکیل این هیات مدیره در زمان تصویب هر بحثی حتی یک مخالف نداشته‌ایم و این نکته کاملا مثبتی است.

او درباره اظهارات عابدینی که گفته بود رحیمی می‌خواهد به تنهایی مدیریت باشگاه را انجام دهد گفت: نباید فراموش کنیم که مدیریت باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس خیلی سخت است. باید آرام آرام جلو برویم و صبر کنیم انتهای کار را ببینیم. در کل نگاه وزیر ورزش و مجموعه‌ای که پرسپولیس در آن قرار دارد این است که به سمت خصوصی‌سازی پیش برویم. اما این کار وقتی وارد اجرا می‌شود مشکلاتی برایش پیش می‌آید.

کاظم‌پور درباره انتقاداتی که از رحیمی انجام داده بود گفت: من صراحت لهجه دارم اما این دلیل نمی‌شود که بگویند کاظم پور با رحیمی قهر است. شاید انتقادهای من کمی تند بود اما بعدا با رحیمی صحبت کردم و با هم به تعامل رسیدیم. آن زمان که انتقاد کرده بودم باشگاه درگیر مشکلات مربوط به کشتی‌گیران بود و من معتقد بودم که با منابع و پولی که در اختیار داشتیم می‌شد این قضیه را بهتر مدیریت کرد که شأن باشگاه هم حفظ شود.

نایب رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس همچنین درباره محرومیت صادقیان گفت: ما به هیچ وجه عمل صادقیان را تایید نمی‌کنیم. درست است که شرایط بازیکن در زمین سخت می‌شود اما فرق افراد عادی با بازیکن حرفه‌ای این است که استرس خود را در زمین کنترل کنند. اصلا داور توپ را با دست برداشت و وارد دروازه ما کرد نباید صدایی از ما در بیاید. مطمئنا صادقیان خودش هم این کار را تایید نمی‌کند. البته باشگاه باید به این رای اعتراض کند اما این رفتار به باشگاه هم از جنبه‌های مختلف آسیب می‌زند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)