پرسپولیس نیوز :‌ عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معتقد است حمیدرضا سیاسی مقصر حاشیه‌های این روزهای پرسپولیس است و می‌گوید نمی‌دانم چرا جلسات هیات مدیره برگزار نمی‌شود.

حسین کاظم‌پور درباره صحبت‌های مهدی خواجه‌وند اظهار کرد: ایشان گفته‌اند که من علیه باشگاه صحبت کرده‌ام، اما نگفته‌اند که چه صحبت‌هایی را مطرح کرده‌ام. من فقط ایراد گرفتم که چرا جلسات هیات مدیره برگزار نمی‌شود.

وی افزود: هیات مدیره در جریان هیچ کدام از تصمیمات مدیران باشگاه نیست. آنها به اسپانیا سفر کرده‌اند و با رئال مادرید توافق بازی دوستانه را انجام داده‌اند ولی این تصمیمات را در هیات مدیره مطرح نکردند. طبق قانون هر کدام از مدیران باشگاه اگر بخواهد به خارج از کشور سفر کنند و اگر قراردادی ببندند باید با هیات مدیره هماهنگ کنند و برای آن مصوبه بگیرند، اما از زمانی که ‌آقای رحیمی و دایی از پرسپولیس کنار رفته‌اند دیگر هیات مدیره جلسه‌ای نداشته و شخص آقای سیاسی به تنهایی برای این تیم تصمیم‌گیری می‌کند.

کاظم‌پور تصریح کرد: من از مدیران وزارت ورزش و جوانان می‌خواهم که اگر هفت عضو هیات مدیره زیاد است، تعداد آنها را کمتر کنند تا آقایان با تمرکز بیشتری بتوانند برای تیم تصمیم گیری کنند. ما که خیلی وقت است جلسه هیات مدیره پرسپولیس را ندیده‌ایم و حتی کوچک‌ترین مشورتی هم با ما انجام نمی‌دهند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه با بیان این که تصمیم جمعی خیلی بهتر از تصمیم فردی است، اظهار کرد: آقایان به این موضوع دقت کنند وقتی برای تیم مشکلی به وجود می‌آید تصمیمات جمعی خیلی بهتر از تصمیمات فردی است. زمانی که می‌خواستند مدیرعامل را اخراج کنند و به امضای ما نیاز داشتند جلسه هیات مدیره را برگزار می‌کردند، اما گویا دیگر نیازی به امضای اعضای هیات مدیره نیست و به همین دلیل است که جلسه هیات مدیره برگزار نمی‌شود.

وی ادامه داد: من هیچ وقت از صحبت‌هایم کوتاه نمی‌آیم. به زور هم در باشگاه حاضر نمی‌شوم. می‌دانم وظایف من چیست. من عضو هیات مدیره هستم و حکم اجرایی ندارم، اما بعضی از دوستان که رییس هیات مدیره هستند فکر می‌کنند که سمت اجرایی دارند و باید همیشه در باشگاه حضور داشته باشند. وقتی کسی حق امضای مالی را در اختیار می‌گیرد تمام امور باشگاه را در اختیار گرفته و می‌تواند هر کاری را انجام دهد. پس حالا بهتر است همان آقایان که خودشان شخصا برای تیم تصمیم‌گیری می‌کنند پاسخگوی هواداران و نتایج تیم باشند.

کاظم‌پور به یارگیری برای تیم در ابتدای فصل اشاره کرد و گفت: از همان ابتدا من و یکی دیگر از دوستان دائما در جلسات هیات مدیره می‌گفتیم که این تیمی که در حال بسته شدن است، تیمی نیست که پاسخگوی هواداران پرسپولیس باشد، اما آقایان می‌گفتند خیالتان راحت ما با همین تیم بهترین نتایج را می‌گیریم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه گفت: تیمی که در حال حاضر با حاشیه‌های زیادی همراه است، نمی‌توان با تصمیمات فردی جمعش کرد. هیات مدیره باید تشکیل جلسه دهد و عملکرد تیم را بررسی کند. ما باید عملکرد کمیته‌ انضباطی را هم بررسی کنیم و ببینیم در این مدت چه آرایی صادر کرده است. خواجه‌وند در مصاحبه‌ای گفته بود اعضای هیات مدیره به عضویت کمیته‌ انضباطی باشگاه در آمده‌اند.

کاظم‌پور با رد این ادعا اظهار کرد: من که عضو کمیته‌ انضباطی باشگاه نیستم و هیچ کدام از اعضای هیات مدیره هم عضو کمیته‌ انضباطی باشگاه نیستند. نمی‌دانم این آقا از کجا این صحبت‌ها را مطرح کرده است. شاید خودش عضو کمیته‌ انضباطی است و خودش این صحبت‌ها را مطرح کرده است.

وی درباره مشکلات حال حاضر پرسپولیس گفت: تمام مشکلاتی که در حال حاضر به وجود آمده به خاطر عدم برنامه‌ریزی است. وقتی شخصی به تنهایی برای تیم تصمیم گیری می‌کند باید خودش هم پاسخگوی تصمیماتش باشد. تیم دچار حاشیه‌هایی شده است و نتایج ضعیف هم به خاطر همین حاشیه‌ها است.

کاظم‌پور درباره گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس هم گفت: جلسه هیات مدیره برگزار نشده که اسامی گزینه‌ها مطرح شود اما پیشنهاد من مصطفی آجرلو است که به عنوان مدیرعامل انتخاب شود. او سابقه خوبی در باشگاه پاس داشته و فوتبال را به خوبی می‌شناسد. البته این تنها نظر من است و باید در هیات مدیره مطرح شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)