پرسپولیس نیوز : عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مشکلات در پرسپولیس یکی دوتا نیست، تا دلتان بخواهد در این باشگاه ما مشکل داریم.

حسین کاظم‌پور در خصوص جلسه شب گذشته هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس و اختلافش با علیرضا رحیمی اظهار داشت: ما باید قبول کنیم همیشه برای اینکه به یک کار و نتیجه مطلوب برسیم تابع تصمیمات باشیم.اگر اختلاف نظری هم وجود داشت به خاطر بهبود کارها بود.خودتان می‌دانید در باشگاه پرسپولیس الان انواع و اقسام بدهکاری‌ها را داریم. ما هم نشستیم تا این مشکلات را حل کنیم نه اینکه بخواهیم فقط دور همدیگر باشیم.

وی افزود: متأسفانه اگر یک اتفاق کوچک در باشگاه می‌افتد همه فکر می‌کنند که ما با همدیگر دست به یقه شدیم ولی اصل ماجرا این نیست و ما در هیأت مدیره به دنبال رفع مشکلات هستیم. ما در هیأت مدیره گفت‌وگو می‌کنیم تا با یک نتیجه خوب به پرسپولیس کمک شود. حالا اگر شما تصور می‌کنید که مشکلی با این حرف‌ها به وجود می‌آید ما حرفی نداریم.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ سوالی که آیا در پرسپولیس مشکل بالاخره دارید یا ندارید،‌گفت: خیال‌تان راحت. مشکل در پرسپولیس یک یا دو تا نیست و تا دل‌تان بخواهد زیاد است. کار ما از سخت هم سخت‌تر است.

نایب‌رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره حمله به رحیمی و استعفای مدیرعامل نیز، گفت: اگر می‌خواهید بگویید رحیمی از حرف‌های من ناراحت شده بود فقط باید بگویم بحث من کلی بود. من گفتم مدیرانی که در فوتبال ما حضور دارند مدیران هزینه هستند. من گفتم چرا باید این فوتبال ما به جای درآمد فقط هزینه داشته باشد، من حرفم کلی بود و فقط مختص رحیمی نبود.

وی افزود: ما 14 مدیر دیگر داریم. من حرفم را کلی زدم و فقط منظورم شخص نبود. اگر بخواهیم موضوع را بشکافیم داستان می‌شود و اگر هم نشکافیم بالاخره این مسائل در فوتبال می‌ماند.

وی در پاسخ سوالی که آیا در جلسه شب گذشته با رحیمی آشتی کردید یا خیر،گفت:‌عزیزان من ما قهر نبودیم و یا با یکدیگر دعوا نکردیم.ما در کارهای‌مان بحث، گفت‌وگو و جدال می کنیم. بحث قهر و آشتی نبود من واقعا از برخی حرف‌ها تعجب می‌کنم. ممکن است حتی در برخی جلسات نسبت به همدیگر تند شویم تا کارمان پیش برود. قهر و آشتی نداریم چون من شخصا شخصیت رحیمی برای من بسیار با ارزش است. شخصیت رحیمی بسیار بالا است و من هم سعی می‌کنم که با حرف‌هایم کمک کنم. اگر هم حرفی می‌زنم به خاطر این است که در کارهای سیستمی خودمان بحث می‌کنیم.

کاظم‌پور ادامه داد: یکی از مشکلات ما این است که مسائل ریز باشگاه در رسانه‌ها بزرگ می‌شود. ما باید به سمتی برویم در راستای اینکه به آرامش برسد و با یکدیگر تعاملات لازم برسیم، مثلا در مورد کُشتی در‌ آن زمان مشکلی برای باشگاه پرسپولیس به صورت کوچک به وجود آمده بود آیا می‌دانید رقم این پول در آن زمان چقدر بود تا ما به آنها پرداخت کنیم اما این اتفاق نیفتاده تا اینطوری ماجرا بزرگ شود و برایش هزینه کنیم. پس ما حق داریم در مورد همه چیز بحث کنیم.

وی در مورد اضافه شدن محمد پوستی به اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز، گفت: بحث‌هایی در این باره شده است اما درباره این موضوع باید مجموعه وزارت ورزش تصمیمات لازم را بگیرد. به طور کلی هیأت مدیره ما باید فرد باشد ما الان باید تعداد نفرات‌مان یا کم باشد یا زیاد این یک قانون است و نه یک چیز عجیب. من حرف‌هایی در خصوص اضافه شدن برخی افراد به هیات مدیره را می شنوم که واقعا نمی‌دانم این اسم‌ها از کجا بر سر زبان‌ها افتاده است.

کاظم‌پور در پایان در پاسخ سوالی که آیا الان شما با رحیمی مشکل دارید یا خیر، تأکید کرد: من نمی‌دانم شما این سوال را بپرسید، اما همه ما با توجه به رسالتی که داریم فقط برای موفقیت پرسپولیس با یکدیگر بحث و جدال می‌کنیم اما در کل هدف ما موفقیت پرسپولیس است که کارش از سخت هم سخت‌تر است.
– See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930513001228#sthash.B1vzAWmG.dpuf

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)