خبرگزاری پرسپولیس : گزینه ابتدای فصل سرخ پوشان پایتخت گفت: «وقتی با مدیر پرسپولیس در ترکیه صحبت کردم. انگیزه را در او می دیدم که چقدر دوست دارد تا تیمش موفق شود.»

 

بین سه گزینه پرسپولیس برای هدایت سرخپوشان؛ گابریل کالدرون آرژانتینی یکی از گزینه ها بود. مربی کارنامه داری که در هر تیمی نتیجه مثبت گذاشته است. او تا پای امضای قرارداد پیش رفت اما گفته می شود اختلاف 200 هزار دلاری او را مربی پرسپولیس نکرد. اختلافی که کالدرون از آن حرف نمی زند: «تمام حرف های من با پرسپولیس خصوصی است و حق نداریم آن را افشا کنیم. ما مذاکرات خوبی داشتیم اما این تصمیم مدیر پرسپولیس بود که مربی آینده تیمش را انتخاب کند و من در مورد این اختلاف 200 هزار  دلاری حرفی نمی زنم و تائید هم نمی کنم.»

کالدرون از علاقه رویانیان می گوید و اینکه تیم او باید قهرمان می شد : «وقتی با مدیر پرسپولیس در ترکیه صحبت کردم. انگیزه را در او می دیدم که چقدر دوست دارد تا تیمش موفق شود. او بارها عنوان کرد همه کار برای موفقیت تیم کرده است و فقط مربی خوب می خواهد تا تیم را قهرمان کند. او با این همه اشتیاق و علاقه که داشت لیاقت دارد با تیمش قهرمان شود.»

اما حالا وضع فرق می کند و پرسپولیس در جایگاهی باور نکردنی است و کالدرون علاقه ای برای صحبت در مورد آن ندارد: «من فقط نتایج پرسپولیس را دنبال می کنم و اطلاعی از وضعیت این تیم ندارم اما نمی توانم در مورد این تیم حرف بزنم. اکنون پرپسولیس مربی خود را دارد و درست نیست در مورد تیمی که مربی دارد حرف بزنم.»

کالدرون در مورد پیشنهاد از ایران صحبت می کند که آن را رد کرده است اما خبرش در ایران عنوان نشد: «یک باشگاه ایرانی قصد مذاکره با من را داشت و حتی با مدیر برنامه هایم در سوئد هم تماس داشت اما این پیشنهاد را رد کردم اصلا بحث به دیدار و پیشنهاد مالی نرسید.» کالدرون دلیل رد این پیشنهاد را عنوان نمی کند.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)