پرسپولیس نیوز : هافبک ملی‌پوش پرسپولیس، گفت: بازی سنگینی را مقابل صبا پشت‌سر گذاشتیم و توانستیم با پرس خوب برنده شویم.

 کمال کامیابی‌نیا پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل صبای قم اظهار داشت: بازی سنگینی بود و توانستیم خوب حریف را پرس کنیم اما در نیمه دوم یک مقدار بدن‌هایمان کم آورد اما باز هم توانستیم نتیجه را حفظ کنیم.

وی در مورد موقعیت‌های زیاد از دست رفته گفت: خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم اما باید با تمرینات بیشتر این مشکل را حل کنیم.

ملی‌پوش پرسپولیس در مورد اینکه استقلال در این فصل شرایط فصل گذشته شما را دارد،‌ گفت: به نظرم در این شرایط باید هواداران استقلال حوصله داشته باشند این فرهنگ به فوتبال ما بیاید که پای مربیان خود بماند.

کامیابی‌نیا در مورد اینکه آیا طلب خود را از نفت دریافت کردید یا خیر، گفت: هنوز نه، ما اتحادیه بازیکنان نداریم و در کمیته انضباطی هم بازیکنان پرونده‌های زیادی دارند. به عنوان یک ملی‌پوش از تاج رئیس فدراسیون می‌خواهم این موضوع را پیگیری کند.

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه آیا تعطیلات لیگ به روند خوب شما لطمه نمی‌زند، گفت: نه فکر نمی‌کنم این طور باشد خوشبختانه مربی باهوشی بالای سرمان است و مشکلی پیش نمی‌آید.

وی در مورد اینکه چرا یکی، دو هفته است نیمکت شما اخراجی می‌دهد، گفت: به نظرم روی نیمکت باید خویشتن‌داری وجود داشته باشد فکر می‌کنم محمود خوردبین به خوبی این موضوع را حل کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)