پرسپولیس نیوز :کمال کامیابی‌نیا هافبک دفاعی پرسپولیس دوران مصدومیت را سپری و هواداران و حتی برانکو را بابت زودتر از موعد رسیدنش به میادین و تمرینات، «سورپرایز» کرد.

گتوزوی پرسپولیس در ۲ بازی تدارکاتی تیمش در اوکراین هم برای دقایقی به میدان رفت.

۳ بازی در اوکراین با یک برد، یک مساوی و یک باخت کارنامه خوبی است؟
ما ۳ بازی بسیار خوب در اوکراین برگزار کردیم. شرایط اردویی‌مان عالی بود و هر روز صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کنیم. بازی اول و دوم ما سبک‌تر بود اما در بازی سوم، مقابل تیم اوکراینی خیلی اذیت شدیم البته صبح روزی که قرار بود با سومین تیم اوکراینی رودررو شویم، مربیان تمرینات پرفشاری را برای ما در نظر گرفته بودند به همین دلیل خسته بودیم. ما فرصت گل زیاد ساختیم ولی به هر حال باختیم. آنها هم خیلی خطا می‌کردند. داور در بازی سوم به سود تیم اوکراینی سوت زد و خلاصه باخت ما دلایل زیادی داشت. البته در کل اردوی اوکراین و بدنسازی و برگزاری بازی‌های دوستانه خیلی به سودمان تمام می‌شود.

زودتر از زمان تعیین شده بعد از عمل جراحی کتف برگشتی. کامل بهبود یافته‌ای؟
بله و واقعاً خدا را از این بابت شکر می‌کنم البته در این رابطه باید تشکر ویژه‌ای از پزشکان تیم ملی و پرسپولیس داشته باشم. جراحی که مرا عمل کرد مدت زمانی بین ۲.۵ تا ۳ ماه را برای بازگشتم به میادین تعیین کرده بود اما من زیر ۲ ماه به بازی‌ها رسیدم. در بازی دوم هم مارکو به من گفت می‌توانم ۲۰ دقیقه بازی کنم و در بازی سوم هم در اوکراین، ۶۰ دقیقه برای پرسپولیس بازی کردم.

احمد نوراللهی ۳ ماه دیگر به پرسپولیس بازمی‌گردد!
احمد واقعاً بازیکن خوبی است، امیدوارم هر چه زودتر به پرسپولیس برگردد و به تیم ما کمک کند. امسال به جهت فشردگی مسابقات هر ۵ روز یک بار بازی خواهیم داشت و حضور احمد خیلی می‌تواند مفید باشد.

دوباره قرار است شهرآورد آلمان برگزار شود؟
به نظرم برگزاری شهرآورد در بیرون از کشورمان، کار قشنگی است که برای اولین بار هم انجام می‌گیرد اما لازم بود برنامه‌ریزی بهتری انجام می‌شد و از مدت‌ها قبل به ما می‌گفتند. در هر حال ما آماده بازی هستیم.

در خصوص بازی سوپرکاپ مقابل نفت تهران و تقابل با علی کریمی چه نظری داری؟
پیروزی مقابل نفت و قهرمانی در این جام استارت خوبی برای تیم ما در آغاز راه خواهد بود ما قدرت برتری مقابل تیم نفت را داریم؛ فقط امیدوارم بین سوپرکاپ و شهرآورد فاصله مناسب زمانی در نظر گرفته شود.

در رابطه با بازگشت طارمی چه نظری داری؟!
مهدی طارمی با بازگشتش بهترین تصمیم ممکن را گرفت. ما راه سختی پیش رو داریم و مهدی می‌تواند خیلی به تیم ما کمک کند و ما واقعاً به او نیاز داشتیم.

فصل نقل‌وانتقالات، نسبت به رقیب سنتی‌تان ضعیف‌تر کار نکردید؟!
نه شرایط پرسپولیس خیلی خوب است. برانکو اسکلت تیم ما را حفظ کرد و بازیکنانی را به خدمت گرفت که همه، «به درد بخور» هستند. ما به استقلال و بازیکنانی که گرفته کاری نداریم و به بضاعت خودمان اتکا داریم.

بازی با الاهلی…
الاهلی، مربی اوکراینی را به خدمت گرفته و به لحاظ بازیکن هم شرایط خوبی دارد. آن‌ها به لحاظ مالی هم شرایط بسیار خوبی دارند اما حریف آن‌ها هم پرسپولیس است که این روزها بسیار سخت و حساب‌شده کار می‌کند. در اوکراین حسابی به بدن‌هایمان شلاق می‌زنیم تا مقابل الاهلی پیروز شده و به نیمه‌نهایی صعود کنیم. می‌دانیم که صعود به نیمه‌نهایی چقدر برای هواداران‌مان مهم است و هر چه در توان داریم خرج می‌کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)