پرسپولیس نیوز : اعضای تیم پرسپولیس پس از برپایی اردویی دو هفته‌ای امروز (پنج‌شنبه) به تهران بازمی‌گردند.

دیروز (چهارشنبه) قبل از آخرین بازی دوستانه سرخپوشان در ترکیه با کمال کامیابی‌نیا مصاحبه‌ای انجام دادیم که در پی از نظرتان می‌گذرد.

 

اردوي تركيه چطور بود؟
همه چيز خوب بود. در فضايي آرام، دور از حاشيه و هواي گرم تهران اردوي بسيار خوبي را پشت ‌سر گذاشتيم. تمرينات هم مرتب و منظم برگزار شد و ان‌شاءا… نتايج آن را در ليگ پانزدهم ببينيم.

شنيديم دل بر و بچه‌هاي پرسپوليس بدجوري براي خانواده‌هاي خود تنگ شده است.
طبيعي است. 11، 12 روزي مي‌شود كه در تركيه هستيم و دل بچه‌ها هواي خانه و خانواده را مي‌كند اما به هر حال فوتبال حرفه‌اي اين مسائل را هم دارد. هم ما و هم خانواده‌هايمان به اين دوري‌ها عادت كرده‌ايم.

وضعيت بدني خودت چطور است؟
من هم مثل ساير بچه‌ها به تازگي تمرينات پرفشار را تمام كرده‌ام و طبعاً كمي سنگين هستم ولي تا شروع ليگ بدن‌هايمان به اصطلاح ول مي‌كند.

در بازي‌هاي تداركاتي كنار مهرداد كفشگري به عنوان هافبك دفاعي بازي كردي؟
بله، با مهرداد بازي كرديم و خيلي هم راحت هستيم. ان‌شاءا… بتوانيم در ليگ پانزدهم بازي‌هاي خوبي را به نمايش بگذاريم و هماهنگ‌تر شويم.

از كار زير نظر برانكو براي‌مان بگو.
برانكو مربي بزرگي است كه نيازي به تعريف و تمجيد من ندارد. جدا از بحث فني، ايشان نظم خوبي به تيم داده و كوچك‌ترين بي‌نظمي را تحمل نمي‌كند.

هفته اول هم با پديده مشهد در خانه بازي داريد. اين مسئله به نفع شما نيست؟
صد درصد، چه چيزي بهتر از آنكه جلوي هواداران پرسپوليس و در استاديوم آزادي بازي كني؟ براي شروع ليگ پانزدهم و مسابقه با پديده ثانيه‌شماري مي‌كنم.

پس هواداران پرسپوليس روي برد اين بازي حساب كنند؟!
ما از همان هفته اول به دنبال 3 امتياز و برد هستيم. به نظرم پيروزي در اولين بازي ليگ خيلي كمك مي‌كند.

راستي عكسي از تو منتشر شده كه به همراه سوشا مكاني عدد 6 را نشان دادي.
(به شوخي) من خيلي اهل كري‌خواندن نيستم. سوشا مكاني خيلي دوست دارد عدد 6 را نشان دهد و كري بخواند. به هر حال بخشي از جذابيت‌هاي فوتبال شايد همين كري‌خواندن‌ها باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)