پرسپولیس نیوز : هافبک جدید تیم پرسپولیس گفت:‌ مسئولان باشگاه پرسپولیس این تیم را برای رسیدن به مقام قهرمانی می‌بندند.

 کمال کامیابی‌نیا پس از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس گفت:‌خوشحالم که توانستم به تیم مورد علاقه‌ام بیایم. پرسپولیس تیم بزرگی است. مدت‌ها بدد من برای آمدن به پرسپولیس تمایل نشان داده بودم. 4-3 سالی بود که بحث حضورم در این تیم مطرح بود. زمان حضور علی دایی هم او می‌خواست من به این تیم بیایم، اما بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاد. خیلی خوشحالم به پرسپولیس آمدم. صحبت خوبی با علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس داشتم و او هم به من در این رابطه کمک کرد.

 کامیابی‌نیا درباره اینکه قرار است جایگزین محمد نوری شود، گفت: این مسائل مطرح نیست. من فقط دوست دارم برای پرسپولیس مفید باشم.

هافبک پرسپولیس درمورد اینکه آیا فکر می‌کند بتواند در این تیم موفق شود، اظهار داشت: شک نکنید. اگر این طور نبود به پرسپولیس نمی‌آمدم. اهدافی دارم که روی آنها تمرکز می‌کنم تا به موفقیت برسم.

بازیکن پرسپولیس درباره اینکه کی‌روش روی تیم برانکو نظر ویژه‌ای دارد گفت: مطمئنا پرسپولیس برای قهرمانی بسته شده. برانکو هم مربی بزرگی است و بازی های فصل گذشت من را دیده است و من در لیست او قرار داشتم. طبیعی است اگر پرسپولیس خوب نتیجه بگیرد به تیم ملی هم کمک می‌کنیم.

کامیابی‌نیا در پاسخ به این سؤال که آیا ناراحتی از منصور قنبرزاده دارد، خاطرنشان کرد: از قنبرزاده تشکر می‌کنم. او که شنیده بود در باشگاه پرسپولیس هستم با من تماس گرفت و به خاطر اینکه پرداخت قراردادم در توان باشگاه نفت نیست، عذرخواهی کرد. درحال حاضر 65 درصد از قراردادم را گرفتم و او اطمینان خاطر داد مابقی پولم پرداخت می‌شود.

 کمال کامیابی‌نیا از فردا در تمرینات پرسپولیس شرکت می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)