هافبک پرسپولیس گفت: به حواشی توجهی نمی‌کنیم و فقط دوست داریم در کنار هواداران خود، افتخارات بیشتری کسب کنیم.

کمال کامیابی‌نیا در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با شرایط اخیر پیرامون پرسپولیس اظهار داشت: برای دیدار با نساجی، تمام تلاش‌مان را به کار گرفتیم تا بتوانیم با رقم زدن گل‌های بیشتر، به پیروزی و سه امتیاز کامل برسیم، اما متاسفانه بدشانس بودیم و توپ‌ها به گل تبدیل نشد. می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم.

وی افزود: در دقایق ابتدایی بازی، روی یک حادثه گل خوردیم، اما خیلی زود این گل را جبران کردیم. در نیمه دوم هم کاملا بر توپ و میدان مسلط بودیم و مدیریت کار را در اختیار داشتیم. به عقیده من، می‌توانستیم در این بازی برنده از زمین خارج شویم، اما این طور نشد. امیدوارم مسئولان فوتبال استان مازندران هم فکری به حال وضعیت چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر کنند. حیف است استانی با آن طبیعت زیبا، زمین چمن طبیعی نداشته باشد. انتظار نداشتند تهاجمی باشیم.

از کامیابی‌نیا در مورد بازی تهاجمی پرسپولیس هم سوالی پرسیدیم که این طور پاسخ داد: شاید خیلی از هواداران فوتبال و حتی طرفداران پرسپولیس هم انتظار نداشتند ما مقابل نساجی تا این حد تهاجمی بازی کنیم آن هم در شرایطی که نیازی به امتیازات این بازی نبود، اما یحیی گل‌محمدی از ما خواست تا مثل همیشه و مثل یک قهرمان به میدان برویم و برای برد در زمین بجنگیم که همین اتفاق هم افتاد. ما پرسپولیس هستیم و نمی‌توانیم نسبت به امتیازات یک بازی بی‌تفاوت بمانیم، زیرا تفکرمان نسبت به فوتبال تغییر کرده است. در سه بازی باقی‌مانده هم برای کسب پیروزی به میدان خواهیم رفت. دنبال رکوردشکنی نیستیم.

کامیابی‌نیا: گل‌محمدی از ما خواست مثل یک قهرمان بازی کنیم/ به حواشی توجهی نمی‌کنیم

هافبک سرخپوشان در مورد احتمال رکوردشکنی این تیم در فصل جاری تاکید کرد: هدف ما فقط رکوردشکنی نیست. هواداران انتظار دارند تیم محبوب‌شان همیشه به دنبال مبارزه باشد. در این دیدار هم با ترکیب اصلی وارد زمین شدیم، چون یحیی اعتقاد داشت باید مردانه بجنگیم و قدرت‌مان را نشان بدهیم.

از بازیکن شماره ۱۱ پرسپولیس در مورد قهرمانی در این فصل هم پرسیدیم که این طور پاسخ داد: همه ما در این فصل زحمات زیادی کشیدیم. لیگ نوزدهم با قهرمانی‌های پرسپولیس در ادوار قبلی تفاوت فاحشی داشت. از یک سو برانکو از تیم ما جدا شده بود و از طرف دیگر، دو بار با تغییر مدیرعامل و دو بار با تغییر سرمربی مواجه شدیم، ولی به خاطر حمایت هواداران و انتخاب درست گل‌محمدی، در نهایت با بهترین شرایط ممکن قهرمان شدیم. قهرمانی تقدیم به هواداران.

کامیابی‌نیا گفت: جای هواداران در جشن قهرمانی این هفته خالی است. کاش راهی وجود داشت که آنها هم به جشن ما بیایند و کنار پرسپولیس باشند، ولی به خاطر پروتکل‌های وزارت بهداشت چنین چیزی انجام شدنی نیست. با این حال، این قهرمانی را تقدیم طرفداران‌مان می‌کنیم، زیرا همیشه از ما حمایت کردند و سهم بزرگی در رقم خوردن این افتخارات دارند. به حواشی توجهی نمی‌کنیم.

این بازیکن در نهایت اضافه کرد: با اینکه متاسفانه برخی مسائل علیه پرسپولیس رقم خورد و خیلی‌ها با استفاده از تریبون ملی، اقدام به کری‌خوانی علیه تیم ما کردند، اما به این مسائل و حواشی توجهی نمی‌کنیم و فقط دوست داریم در کنار هواداران خود، افتخارات بیشتری کسب کنیم. این موضوع برای همه بازیکنان پرسپولیس اهمیت بیشتری نسبت به باقی حواشی دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)