پرسپولیس نیوز : هافبک پرسپولیس گفت: امیدوارم با لغو اردوی امارات مشکلی در آماده سازی تیم به وجود نیاید.

کمال کامیابی نیاپس از اطلاع از لغو اردوی تیمش در کشور امارات اظهار داشت: قطعا این موضوع با هماهنگی و تصمیم سرمربی تیم و همچنین مسوولان باشگاه صورت گرفته است قرار بود با اردو تمرینات بدنسازی و بازی های دوستانه ای در دستور کار تیم قرار بگیرد که  حالا با لغو آن قطعا برنامه های جدید برای تیم اتخاذ  خواهد شد.

وی افزود: در این چند روز اعضای تیم استراحت داشتند اما  ما همگی به صورت اختصاصی تمرین می کردیم تا از یکشنبه تمرینات ما را آغاز کنیم. حتما برانکو که مربی هوشمندی است با توجه به لغو ادروی امارات تصمیمی اتخاد کرد که پرسپولیس لطمه ای نبیند. من این خبر را تازه شنیده ام و از برنامه های بعدی باشگاه مطلع نیستم اما قطعا تا روز یکشنبه برنامه جدید به من و سایر بازیکنان اطلاع داده می شود.

هافبک پرسپولیس درباره شرایط خودش توضیح داد: برخلاف اکثر بازیکنان تیم که مشغول استراحت و یا مسافرت رفتن بودند به دلیل جابه جایی محل سکونتم در این چند روز درگیر کارهای نقل و انتقال محل سکونتم بودم و تازه امروز از این کار فارغ شدم.

وی اضافه کرد: با این وجود در این چند روز هم تمریناتم انجام می دادم و طبق برنامه ای که برای بدنسازی اضافه تر دارم به سالن می رفتم.

کامیابی نیا در پایان تاکید کرد: ما در روزهای شروع کار مهمی را باید انجام بدهیم و آن آماده شدن برای بازگشت به مسابقات لیگ است از این نظر باید قدر این تعطیلات را بدانیم و به خوبی آماده حضور در دور جدید مسابقات بشویم تا در ادامه رقابت ها با کسب نتایج مطلوب هواداران تیم مان را خوشحال کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)