پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت:امیدوارم یک هافبک بازیساز خوب جذب کنیم و محمد نوری هم در تیم بماند تا تیم پرقدرتی را روانه مسابقات کنیم.

کمال کامیابی نیا در خصوص شرایط این روزهای تیم پرسپولیس اظهار داشت: شرایط بسیار عالی است. ما در حال انجام تمرینات بدنسازی هستیم و تمرینات خیلی سنگینی را پشت سر می گذاریم. فشار تمرینات به قدری بالاست که باور کنید بعد از تمرین دیگر نای بلند شدن را هم نداریم.

وی در خصوص کار کردن با تی هومیر، مربی بدنساز تیم، خاطرنشان کرد: تمرینات این مربی بسیار خوب، متنوع و در عین حال بسیار سنگین است و می توانم به جرات بگویم تا به حال چنین بدنسازی نداشتم و انجام نداده ام. امیدوارم در نهایت این اتفاق به سود پرسپولیس شود و با شروع رقابت ها نتیجه لازم را کسب کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص نفرات جذب شده به تیم بیان داشت: فکر می کنم امسال جنس پرسپولیس جور است. هم بازیکن دونده داریم، هم جنگنده، هم فوروارد خوب، هم دفاع خوب و باتجربه و هم دروازه بان خوب. امیدوارم یک هافبک بازیساز خوب جذب کنیم و محمد نوری هم در تیم بماند تا تیم پرقدرتی را روانه مسابقات کنیم.

کامیابی نیا درباره شرایط این روزهای تیم نفت تصریح کرد: اصلا دلم نمی خواهد درباره تیم نفت صحبت کنم و دوست ندارم درباره شرایط این روزهایش حرفی بر زبان بیاورم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)