پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت:وقتی صبح ها زود از خواب بیدار می شویم به خاطر ارتفاع منطقه بازیکنان شاداب هستند.

کمال کامیابی نیا در خصوص شرایط اردوی تیم پرسپولیس در ترکیه اظهار داشت: در حال حاضر شرایط اردو بسیار خوب است. کمپ ما چه از لحاظ محل تمرین و چه از لحاظ محل اسکان مان و چه تغذیه ای در بهترین شرایط قرار دارد و فکر می کنم تمام بچه ها از این موضوع بسیار راضی باشند.

وی ادامه داد: من برای چندمین بار بود که به این کمپ آمدم و قبلا هم با تیم نفت در این کمپ حضور پیدا کرده بودم. یک مزیتی که حضور ما در اینجا دارد این است وقتی صبح ها زود از خواب بیدار می شویم به خاطر ارتفاع منطقه بازیکنان شاداب هستند. این در حالی بود که در تهران این حس را نداشتیم و به نوعی کسل بودیم.

کامیابی نیا در خصوص قرعه ای که برای سرخپوشان در لیگ برتر رقم خورد بیان داشت: فکر می کنم سخت ترین قرعه ای که در بین تیم ها وجود داشت برای ما رقم خورد. این در حالی است که ما باید برای 3 بازی در ابتدای فصل به اهواز برویم. اما نکته ای که وجود دارد این است تیمی که می خواهد قهرمان شود نباید هیچ کدام از این بازی ها برایش مهم باشد.البته  نکته مثبت این قرعه کشی این است که ما در بازی های ابتدایی با تیم های مدعی برخورد می کنیم و در ادامه فصل بازی های راحت تری را خواهیم داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)