پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم در ادامه لیگ هواداران را از خودمان راضی کنیم چون در این مدت فشارهای زیادی به هواداران وارد شده است و یک مقدار آنها اذیت شدند.

کمال کامیابی نیا در رابطه با 2 بازی پیش روی تیم ملی اظهار داشت: ما شناخت خوبی از دو تیم ترکمنستان و گوام داریم و در هر دو بازی این فکرهستیم که سه امتیاز بازی را کسب کنیم. باید در دو بازی آینده تیم ملی با تمام توانمان بازی کنیم و فکر نکنیم دو تیم ترکمنستان و گوام حریف آسانی هستند.

وی ادامه داد: در فوتبال حریف آسان وجود ندارد و تیم های ضعیف وقتی با یک تیم پرقدرت بازی دارند تمام توان خود را به کار خواهند گرفت تا خودشان را نشان دهند. این اتفاق دقیقا در بازی با عمان نیز برای تیم ملی مشکل ساز شده بود اما امیدوارم این بار به هدفی که داریم برسیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس همچنین درباره بازی پیش روی این تیم مقابل استقلال اهواز تصریح کرد: پرسپولیس از لحاظ روحی و روانی یک مقدار با مشکل مواجه شده است و بعد از جریانات و اتفاقات بازی مقابل ذوب آهن باید دوباره بازسازی شود. همه دیدند و می دانند که در آن بازی حق پرسپولیس خورده شد اما دیگر راهی نداریم و باید با همین شرایط به کارمان ادامه دهیم. امیدوارم بتوانیم در بازی مقابل استقلال اهواز سه امتیاز را بگیریم تا از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار گیریم.

وی در پایان گفت: امیدوارم در ادامه لیگ هواداران را از خودمان راضی کنیم چون در این مدت فشارهای زیادی به هواداران وارد شده است و یک مقدار آنها اذیت شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)