پرسولیس نیوز : سرپرست کانون هواداران پرسپولیس گفت:بیشتر از 400،500 نفر از طرف استقلال فردا به ورزشگاه نمی آیند و مطمئنا جا هم برایشان در میان هواداران تراکتورسازی هست.

عباس اسماعیل بیگی ، در واکنش به اعلام حمایت کانون هواداران باشگاه استقلال از تراکتورسازی در بازی فردا مقابل پرسپولیس اظهار داشت: برای من جای سوال دارد تیمی که تا قبل از حرف رایگان شدن ورزشگاه ها هزار نفر هم برای دیدن بازی هایش به ورزشگاه نمی رفتند چطور می تواند از هوادارانش دعوت کند که برای بازی یک تیم دیگر به ورزشگاه بروند.

اتفاقا با این خبر ما را خوشحال کردند چون می دانیم که بیشتر از 400،500 نفر از طرف این تیم فردا به ورزشگاه نمی آیند و مطمئنا جا هم برایشان در میان هواداران تراکتورسازی هست.

وی ادامه داد: یک بار در بازی آسیایی نفت چنین کار اشتباهی از کانون هواداران استقلال سر زد که اعلام کردند چون مربی نفت استقلالی است هواداران آبی هم به ورزشگاه بروند. به خاطر همین هواداران پرسپولیس به ورزشگاه نرفتند و دیدیم که در نهایت برای یک بازی بین المللی دو هزار نفر به ورزشگاه رفتند.

وی در پایان گفت: باشگاه پرسپولیس هیچ مشکلی برای میزبانی از هواداران تراکتور ندارد. امیدواریم فردا شاهد یک تعامل خوب میان هواداران دو تیم و همچنین پرشدن ورزشگاه آزادی باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)