پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انگیزه بازیکنان و کادر فنی تیم برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی ستودنی است.

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، موفق شد تا در اصفهان ذوب‌آهن را شکست دهد و هم امتیاز با سپاهان در صدر جدول قرار گیرد.

حامد کاویانپور در گفت‌وگو با ایرنا در مورد برتری سرخپوشان برابر ذوب‌آهن، فهرست تیم ملی، شانس قهرمانی سرخپوشان، اتفاقات جنجالی پیش از دیدار با ذوب‌آهن و … صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

دیدار با ذوب‌آهن را چطور دیدید؟

بازی خوبی بود و پرسپولیس عملکرد خوبی در این مسابقه داشت. بازیکنان به خوبی توانستند هوشمندانه بازی را کنترل کنند و به نتیجه دلخواه برسند و سه امتیاز بازی را کسب کنند.

زمانی که پرسپولیس از حریف عقب افتاد به نظر تیم برای به ثمر رساندن گل کمی استرس داشت. این موضوع را قبول دارید؟

طبیعی است که بازیکنان برای جبران نتیجه عجله داشته باشند اما در این دیدار مشخص شد که نباید به موفقیت این پرسپولیس شک کرد. پرسپولیس با وجود اینکه گل اول را دریافت کرد اما رفته رفته به دروازه حریف نزدیک شد و توانست بازی را برگرداند. حتی تعداد گل‌ها می‌توانست خیلی بیشتر از این باشد.

گل ذوب‌آهن روی اشتباه فردی به ثمر رسید. این موضوع نگران کننده نیست؟

این اشتباهات برای هر فردی ممکن است رخ دهد و نباید تنها به خاطر یک اشتباه به بازیکنی انتقاد کرد. مهم واکنش تیم به این گل بود که همه بازیکنان تلاششان را مضاعف کردند تا نتیجه را برگردانند و این اتفاق هم به بهترین شکل اتفاق افتاد. اتفاقا این نکته مثبتی بود که همه تلاششان را مضاعف کردند تا نتیجه را جبران کنند. این نشان از تیم بودن پرسپولیس است.

کاویانپور: انگیزه پرسپولیسی‌ها برای قهرمانی ستودنی است

اما پیش از بازی اتفاقاتی برای اتوبوس پرسپولیس رخ داد که قشنگ نبود؟

واقعا این اتفاقات جای تاسف دارد. در رقابتی سالم تلاش می‌کنیم تا جام بگیریم و فوتبالی به حقمان می‌رسیم. این کارها زیبنده نیست و امیدوارم دیگر شاهد تکرار آن در فوتبال نباشیم.

پرسپولیس با این برتری با سپاهان هم امتیاز شد. به نظر رقابت برای قهرمانی نسبت به سال‌های قبل فشرده‌تر است؟

رقابت فشرده است اما در نهایت مطمئن باشید این پرسپولیس است که قهرمان خواهد شد. امیدوارم همین روند خوب تا پایان لیگ حفظ شود.

مس رفسنجان، فولاد، گل‌گهر، آلومینیوم اراک، تراکتور، ماشین‌سازی و پیکان رقبای پرسپولیس برای رسیدن به پنجمین قهرمانی متوالی هستند. این راه قهرمانی سرخپوشان را چطور می‌بینید؟

راه سختی پیش روی پرسپولیس است اما تیم روند خوبی را در پیش گرفته و امیدوارم با حفظ همین روند قهرمانی پنجم را شاهد باشیم. به طور قطع راه آسان نیست اما بازیکنان از پس این کار بر خواهند آمد.

کاویانپور: انگیزه پرسپولیسی‌ها برای قهرمانی ستودنی است

فهرست تیم ملی هم برای مقدماتی جام جهانی اعلام شد. تیم ملی با این نفرات می‌تواند موفق شود؟

لیست تیم ملی منطقی بود هر چند جای نفراتی مانند میلاد سرلک در این فهرست خالی بود اما بهترین نفرات به تیم ملی دعوت شدند و امیدوارم که بتوانند در مسابقات حیاتی پیش رو موفق باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)