پیشکسوت پرسپولیس، گفت: پرسپولیس افتخار فوتبال ایران در آسیا است و در چند سال اخیر قدرت اول قاره بوده است.

تیم فوتبال پرسپولیس توانست با کسب پنج پیروزی از شش دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقتدرانه و به عنوان صدرنشین گروه پنجم بازی‌ها به مرحله بعدی مسابقات صعود کند.

حامد کاویانپور در گفت‌وگو با ایرنا، در مورد عملکرد سرخپوشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱، شانس موفقیت سرخپوشان در لیگ قهرمانان امسال و … صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

پرسپولیس با ۱۵ امتیاز از ۶ دیدار به مرحله بعدی مسابقات صعود کرد. نظر شما در این باره چیست؟

تیم با عملکردی خوب توانست نتیجه لازم را از هر دیدار کسب کند و مقتدرانه به مرحله بعد برود. بابت این موضوع خوشحالیم و به این بازیکنان و کادر فنی افتخار می‌کنیم که باز هم در لیگ قهرمانان آسیا سربلندمان کردند.

از دید شما عامل موفقیت پرسپولیس در این دوره از مسابقات چه بود؟

تیم خوبی داریم. همه برای موفقیت و سربلندی پرسپولیس متحد هستند و همین همدلی اعضای تیم باعث شده تا آنها تمام تمرکزشان را روی موفقیت تیم بگذارند.

خیلی‌ها معتقد بودند که پرسپولیس در گروه سختی قرار نداشت که توانست اینگونه در تیم موفق ظاهر شود.

این حرف نمی‌تواند درست باشد. هر تیمی که در این بازی‌ها حضور پیدا کرده، در کشورش موفق بوده که توانسته در اینجا حضور پیدا کند. برای مثال همه فکر می‌کردند که گوا تیم ضعیفی باشد اما این تیم واقعا تیم منظمی نشان داد و همه تیم‌های گروه را اذیت کرد.

نقطه قوت تیم در زمین چه بود؟

کار تیمی. همه بازیکنان به خوبی هم در دفاع و هم حمله حاضر می‌شدند. واقعا این پرسپولیس لذت‌بخش بازی می‌کند.

شانس پرسپولیس برای موفقیت در مراحل حذفی لیگ قهرمانان چقدر است؟

پرسپولیس در این چند سال نشان داده قدرت اصلی منطقه غرب آسیا است. فصل گذشته هم حق ما قهرمانی بود که به هدفمان نرسیدیم اما امسال به این هدف خواهیم رسید.

در مرحله بعد با استقلال تاجیکستان بازی داریم. این مسابقه را چطور می‌بینید؟

این تیم شگفتی ساز این مسابقات بوده و به هیچ وجه کار آسانی مقابل آنها نداریم. به طور حتم کادر فنی تدابیر لازم را برای این دیدار در نظر گرفته اند تا بتوانیم با برتری مقابل استقلال تاجیکستان به مرحله بعدی صعود کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)