مرجع خبری پرسپولیس : فرهاد مجیدی امروز در مصاحبه ای اعلام کرد تمام ادعاهای محمد مایلی کهن را در مصاحبه با دوربین برنامه شوک تایید می کند!

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ محمد مایلی کهن دیروز در حاشیه تمرین پرسپولیس در مصاحبه با دوربین برنامه شوک در خصوص تبانی و دلالی در فوتبال ایران صحبت کرد که بخشی از این صحبت ها در خصوص قهرمانی استقلال در جام حذفی بود.

هر چند محمد مایلی کهن در این مصاحبه از هیچکس نام نبرد و اشاره مستقیمی هم نکرد اما کدهایی که او در صحبت هایش اشاره کرده بود افکار عمومی را به سمت قهرمانی استقلال با هدایت امیر قلعه نوعی در جام حذفی برد.

 

مایلی کهن در این مصاحبه مدعی شد: «تیمی را می شناسم که با خریدن بازیکن حریف در فینال جام حذفی قهرمان شد. آن ها وقتی در بازی رفت نتوانستند پیروز شوند با خریدن بازیکن حریف در بازی برگشت جام قهرمانی را روی سر بردند.»

 

بعد از این مصاحبه مایلی کهن بسیاری از رسانه ها انگشت اتهام مدیرفنی پرسپولیس را به سمت امیر قلعه نوعی و ابراهیم تقی پور دانستند اما این ادعا با واکنش تند مداقع سابق استقلال و پگاه مواجه شد.

 

ابراهیم تقی پور البته در آن سال، بلافاصله بعد از نایب قهرمانی در جام حذفی به استقلال امیر قلعه نوعی پیوست.

 

نکته جالب در این خصوص اینکه فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال امروز در مصاحبه با ایسنا می گوید: تمام حرف های مایلی کهن را تایید می کنم و به عنوان یک بازیکن با ابراز تاسف نسبت به این مسائل در فوتبال ایران ترجیح می دهم بیشتر از این حرفی نزنم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)