پرسپولیس نیوز : معاون فرهنگی و امور اجتماعی باشگاه پرسپولیس تهران با اشاره به انتشار رمان و مجموعه شعر هواداران این باشگاه، از رونمایی جلد‌های دوم و سوم کتاب جامع پرسپولیس در اوسط مهرماه سال جاری خبر داد.

علیرضا اسماعیلی اظهار کرد: سال گذشته باشگاه پرسپولیس میان 18 تیم لیگ برتر فوتبال کشورمان به لحاظ فرهنگی رتبه نخست را کسب کرد. امسال هم اقدامات متعددی در زمینه‌های فرهنگی از جمله رونمایی کتاب جامع باشگاه، راه‌اندازی دانشگاه و آکادمی پرسپولیس و انتشار رمان و مجموعه شعر درباره پرطرفدارترین تیم فوتبال ایران از سوی باشگاه انجام شده است.

اسماعیلی درباره محتوای مجموعه شعر باشگاه پرسپولیس توضیح داد: اشعار این کتاب سروده‌ یکی از هوادران باشگاه است که با به پایان رسیدن مراحل چاپ، به زودی از سوی کمیته فرهنگی باشگاه پرسپولیس منتشر خواهد شد و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی باشگاه پرسپولیس درباره بخش‌های بعدی کتاب جامع این تیم، گفت: کتاب جامع پرسپولیس تاکنون در شش جلد تدوین شده است. جز جلد نخست که در مراسم تجلیل از پیشکسوتان باشگاه به علاقه‌مندان ارایه شد، جلدهای دوم و سوم ‌‌آن هم به احتمال زیاد نیمه مهرماه سال جاری رونمایی خواهند شد.

اسماعیلی در پاسخ به این پرسش که «آیا با جدایی احتمالی رویانیان از پرسپولیس، برنامه‌های فرهنگی این باشگاه لغو خواهند شد» گفت: اقدامات فرهنگی که در زمان مدیریت رویانیان انجام شده‌اند، با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نیست و به یقین جدایی وی بر تمامی مجموعه تاثیرگذار خواهد بود. البته اخباری مبنی بر حضور وی در پرسپولیس شنیده می‌شود که باعث خوشحالی است. به هرحال پرسپولیس نهاد مردمی و بزرگی است و امیدواریم روزی برسد که چنین مجموعه‌ای قائم به گروه باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)