مرجع خبری پرسپولیس: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی این تیم مقابل استقلال اهواز گفت تیمش در این بازی مشکلات زیادی داشت و از یک امتیاز به دست آمده در این بازی کاملا راضی است.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، زلاتکو کرانچار پس از مسابقه تیمش با استقلال اهواز در ورزشگاه خالی آزادی  در جمع خبرنگاران گفت: استقلال تیم بسیار خوبی دارد و بازیکنان این تیم برنامه های سرمربی این تیم را به خوبی در زمین اجرا کردند و تواسنتند با برنامه های دفاعی خود تمام نقشه های تهاجمی ما را به بن بست برسانند.

وی همچنین با اشاره به اینکه بازيكنان اين تيم به هيچ وجه انتظارات كادر فني را در بازي برابر استقلال اهواز برآورده نكردند افزود: آنان نتوانستند تفكرات مربيان را در زمين پياده كنند.

كرانچار با بيان اينكه برخي از بازيكنان تاثير گذار پرسپوليس دير به اين تيم ملحق شدند، گفت: پرسپوليس واقعي را از هفته پنجم ليگ برتر مشاهده خواهيد كرد.

 

وی در خصوص تعویض هایش افزود: ما در این بازی دو تن از ملی پوشان خود یعنی نوروزی و زارعی را دو شب قبل از مسابقه تحویل گرفتیم و آنان نتوانستند کیفیت بازی قبلی خود را ارئه دهند و به دلیل خستگی مجبور شدیم آنها را تعویض کنیم. اما در این میان بازی خوب استقلال ها هم باعث افزایش مشکلات ما شد که این مساله باعث می شود  از نتیجه به دست آمده اظهار رضایت کنم.

 کرانچار در خصوص انتخاب بهترین بازیکن مسابقه نیز تاکید کرد:

مسلما بهترین بازیکن این میدان میثاق معمارزاده بود که چند موقعیت از تیم حریف را خنثی کرد و مانع شکست پرسپولیس شد. البته با توجه به بازی خوب تیم استقلال اهواز من به خاطر این یک امتیاز بدست آمده هم احساس رضایت می کنم چرا که آنها با اشراف به تاکتیک های ما بیشتر آنها را خنثی کرده بودند.

وي درباره برخورد برخي بازيكنان پرسپوليس در بازي اظهار داشت: آنان سعي مي‌كردند كه اشتباهات يكديگر را گوشزد كنند كه اين موضوع امري طبيعي در فوتبال است.

 

انتهای گزارش-اختصاصی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)