با آمدن کریمی قدرتمان دوچندان می شود

مرجع خبری پرسپولیس : زلاتکو کرانچار بعد از پیروزی باارزش تیمش مقابل تیم فوتبال سایپا از حمایتهای هواداران تشکر کرد و نقش آنها را در به دست آمدن این برد اساسی دانست. وی در گفتگویی به سئوالات ما اینگونه پاسخ داد.

* پرسپولیس بعد از چند هفته بالاخره موفق به کسب 3 امتیاز باارزش شده در این مورد صحبتی دارید؟

– پرسپولیس چند هفته بود که خوب نتیجه نمی‌گرفت و ما با 8 تساوی امتیازات زیادی از دست داده بودیم اما هواداران در این مدت حمایت قاطع از بازیکنان و کادر فنی داشتند و نتیجه این حمایت این شد که همه ما برای شکست سایپا از تمام توان و انرژی خود استفاده کردیم. من به عنوان سرمربی پرسپولیس از هواداران تیم تشکر کرده و این پیروزی را به آنها تقدیم می‌کنم.

* از سایپا شناخت لازم را داشتید؟

– بله من می‌دانستم سایپا مربی بزرگی چون مایلی‌کهن دارد که بازیکن و مربی پرسپولیس و همچنین سرمربی تیم ملی هم بوده است، به این خاطر سعی کردیم حریفان را با دقت آنالیز کرده و با شناخت کاملی به میدان برویم.

* شما تا قبل از این مسابقه شدیدا تحت فشار هواداران و رسانه‌ها قرار داشتید این مسئله چه تأثیر در کارشان داشت؟

– من توقع بالای هواداران و رسانه‌ها را درک کرده و آنها را فشار روی خود تلقی نمی‌کنم بلکه این مسائل مسئولیت مرا سنگین‌تر از قبل می‌کند.

* اولتیاتوم کاشانی به شما چطور تأثیر مثبت داشت؟

– اینکه گفته می‌شد کاشانی به من اولتیماتوم داده بود اگر سایپا را نبریم برکنار خواهم شد، واقعیت ندارد. من با کاشانی در طول هفته گذشته جلسات خوبی برای حل خیلی از مشکلات تیم داشتیم و در خیلی از زمینه‌ها تعامل خوبی با یکدیگر داریم. به نظرم این جلسات برای هماهنگی موارد مختلف تیم بسیار مفید بود و خوشحالم از اینکه بامدیر کاربلد و زحمتکشی چون کاشانی کار می‌کنم.

* کاشانی بعد از آمدن به پرسپولیس توانست تأثیر مثبتی روی این تیم بگذارد؟

– با توجه به روند منفی که تیم در زمان مدیریت قبلی داشت منجر شد به اینکه کاشانی در باشگاه مسئولیت بگیرد. او مدیر  روانشناسی است که به خوبی توانست رابطه بین اعضای کادر فنی و همچنین بازیکنان را بهتر کند، ضمن اینکه بسیاری از مشکلات در زمان آمدن کاشانی حل شد.

* 8 تساوی در کارنامه پرسپولیس باعث شد به شما بگویند استاد تساویها، این مسأله ناراحتتان نمی‌کند؟

– نه من این نظر را قبول ندارم. اگرچه 8 بازی را با دلایل مختلف تساوی کردیم اما من مربی هستم که عاشق بازی تهاجمی و رو به جلو است. فکر کنم تساویهای پی‌درپی تیم، محبوبیت مرا نزد هواداران به خطر انداخت.

* چند هفته نتیجه نگرفتن و انتظارات شدید از شما باعث نشد از آمدن به پرسپولیس پشیمان شوید؟

– اول اینکه من خیلی دیر پرسپولیس را تحویل گرفتم و در پیوستن هیچ بازیکنی نظر نداشتم با این وضع با توجه به اینکه به خودم و بازیکنان تیم ایمان داشتم قبول مسئولیت کرده و کارم را با قدرت شروع کردم. من شرایط سخت‌تر از این را تجربه کرده‌ام و هیچ وقت مقابل انتظارات ناراحت نشده و کم نخواهم آورد.

* فکر می‌کنید پرسپولیس بتواند در دیدارهای آینده روند رو به رشدی داشته باشد؟

– پیروزی مقابل سایپا روحیه و انگیزه ما را برای ادامه  لیگ دوچندان کرد و من به آینده تیم بسیار امیدوارم. فاصله ما با صدر جدول زیاد نیست و با 2، 3 برد پیاپی به بالای جدول خواهیم رسید تا دل هواداران بیشتر شاد کنیم.

* از بازگشت “علی کریمی” به پرسپولیس استقبال می‌کنید؟

– کریمی بازیکن بزرگ و بسیار تأثیرگذاری است که هر مربی آرزو دارد وی را در اختیار داشته باشد. من هم خوشحال می‌شوم اگر شرایط برای بازگشت کریمی به پرسپولیس مهیا شود تا با قدرت بیشتری راه خود را ادامه دهیم.

* مشکل شما با دستیاران ایرانی‌ تیم پرسپولیس حل شده و توانسته‌اید با آنها هماهنگ شوید؟

– خوشبختانه تمامی اعضای کادر فنی پرسپولیس با یکدیگر تعامل داشته و هماهنگ هستند. من مربی هستم که بیشتر دوست دارم خودم در مسائل فنی تصمیم آخر را بگیرم و هر جا لازم باشد با دستیاران خود مشورت خواهم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)