پرسپولیس نیوز : گزینه سرمربی گری پرسپولیس گفت:در هیچ کجای دنیا،اینطور برای لیگ برنامه ریزی نمی شود.

زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل آلومینیوم اظهار داشت:بازیکنان انگیزه بالایی داشتند و بازی خوبی را ارائه دادند.آلومینیوم برای برد آمده بود و نگاهش به بازی انزلی بود که در لیگ برتر بماند.بنابراین با تمام قوا ظاهر شد.

وی درباره اخراج حاج صفی عنوان کرد:در این اواخر اخراج های زیادی برای ما اتفاق افتاد که من بخشی از آن را صحیح نمی دانم.مثل اخراج طالبی در بازی ما مقابل استقلال در جام حذفی و لیگ برتر و همین اخراج.دوست دارم درباره اخراج ها کارشناسان نظر بدهند.

کرانچار درباره کی روش و تیم ملی گفت:او اردوهای دراز مدت برگزار کرد که این مساله به لیگ ایران لطمه زد.متاسفانه در هیچ کجای دنیا،اینطور برای لیگ برنامه ریزی نمی شود.من حتی در قرعه کشی های جام جهانی و اروپا هم حضور داشتم.همه برنامه ریزی ها برای کمک به لیگ است ولی در ایران با این نحوه برنامه ریزی لیگ متضرر شد.

کرانچار تاکید کرد:فشردگی مسابقات بی انگیزگی برای بازیکنان ایجاد کرد و الان متاسفانه کسی نیست که پاسخگو باشد.اگر لیگ برتر منظم برگزار می شد و این قدر تعطیلی نداشت،برای بازی مقابل قطر به راحتی می توانستیم بازی تدارکاتی با عراق و عمان داشته باشیم.اگر لیگ یک هفته زودتر تمام شده بود؛الان تیم ملی ما با شرایط بهتری و با بازی های تدارکاتی خوبی برای بازی قطر آماده می شد.

وی درباره اینکه انگار با مسولان سپاهان برای تمدید قرارداد مذاکراتی داشته است گفت:یک صحبت کوتاه یک دقیقه ای داشته ام.سپاهان که ساختار منظمی دارد الان نمی شود برایش لیست بازیکن در نظر گرفت بلکه اول باید درباره قراردادم به صورت مفصل صحبت کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)