مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از بازيكنانم ناراضي نيستم اما انتظارات من در زمين مسابقه برآورده نشد.

زلاتكو كرانچار پس از تساوي يك بر يك مقابل استقلال اهواز تصريح كرد: دو بازيكن خود به نام‌هاي هادي نوروزي و مجتبي زارعي به دليل سفر تيم ملي در اختيار نداشتيم. با

اين وجود با توجه به اينكه از اين بازي انتظارات بيشتري داشتم دلايلي داشت كه تصميم گرفتم اين دو بازيكن را به زمين بفرستم اما انتظار من بيشتر از آنها بود كه فكر كنم به دليل خستگي در سفر نتوانستند بيشتر خودشان را نشان دهند.
وي افزود: من درباره تيم ديگري صحبت نمي‌كنم و به نتايج ديگران كاري ندارم. فقط دوست دارم به فكر موفقيت پرسپوليس باشم و درباره تيم خودم حرف بزنم به همين دليل از بازيكنانم ناراضي نيستم اما آنها انتظارات من را در زمين پياده نكردند.
كرانچار تاكيد كرد: دنباله بهانه نيستم اما بعضي از بازيكنان ما دير به تمرينات ما اضافه شدند و كمي ما تمرينات خود را نسبت به ساير تيم‌ها ديرتر آغاز كرديم. به همين دليل افكاري را در ذهنم ادامه مي‌دهم تا مشكلات پرسپوليس را برطرف كنم. همانطور كه قبلا گفته‌ام هفته چهارم يا پنجم به شرايط خوب مي‌رسيم.
سرمربي پرسپوليس اظهار داشت: نسبت به بازي با مس كرمان كمي بد بوديم اما بايد قبول كرد استقلال اهواز نيز تيم بسيار خوبي بود و نتيجه بازي را به خوبي عوض كرد. جا دارد به اين تيم و خداداد عزيزي تبريك بگويم اما اگر دقت مي‌كرديم و بيشتر قدر فرصت‌‌هاي خود را مي‌دانستيم قطعا مي‌توانستيم به سه امتياز برسيم.
وي يادآور شد: سعي مي‌كنيم نواقص را در بازي‌هاي بعدي به حداقل برسانيم و از طريق برنامه‌هاي ويژه كادر فني اشتباهات خود را كم كنيم.

كرانچار در مورد تعويض‌هاي خود گفت: مي‌خواستم با تمام قوا برابر استقلال اهواز به ميدان بروم به همين دليل از دو ملي‌پوش خود استفاده كردم اما متاسفانه به خواسته خود نرسيدم و به همين دليل آرفي، علي‌‌عسگر و خليلي را براي عوض شدن شرايط به ميدان فرستادم كه فقط تا حدودي توانستم جواب خود را بگيرم.
سرمربي پرسپوليس در مورد درگيري‌ لفظي بازيكنان در زمين خاطرنشان كرد: به نظر من اين موضوعات درگيري لفظي نبود. آنها اشتباهات يكديگر را به هم گوشزد مي‌كردند و اين كار بد نيست كه بازيكنان با تعامل به يكديگر تذكر بدهند اما اجازه نمي‌دهيم كه در اين باره كسي اشتباهي انجام دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)