بادامکی می تواند بازیکن بزرگی باشد / ثابت کردیم 25 بازیکن داریم نه 11 نفر / با تنبیه بازیکنان متخلف موافقم

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: “هم از نتیجه راضی هستم و هم از بازیکنانم. امیدوارم همین روند در ادامه مسابقات نیز تداوم داشته باشد.”

 

زلاتکو کرانچار پس از پیروزی مقابل مس کرمان گفت: “ما شاهد دو نیمه کاملا متفاوت بودیم. نیمه اول که در آن بسیار ضعیف بودیم و ارتباط تاکتیکی بازیکنان خوب نبود، و نیمه دوم که بسیار منسجم بود و با ارائه بازی تک ‌ضرب و رو به جلو همراه بود.”

 وی درباره تغییرات ایجاد شده در ترکیب پرسپولیس در این بازی گفت: “تغییرات در هر تیمی طبیعی است اما یک نکته بسیار مهم درباره تیم پرسپولیس وجود دارد و آن این‌که بازیکنان ثابت ما 25 نفرند و نه یازده نفر! تغییرات مداوم در تیم نیز به همین مسئله بر می‌گردد.”

 وی در پاسخ به این سوال که، چرا در دو بازی گذشته، یک مدافع برای شما گل زنی می‌کند گفت: “ما در تمرینات بارها تاکید کردیم که هنگام زدن ضربات کاشته و کرنر بازیکنان سرزنمان جلو بیایند. این که سپهر حیدری در دو بازی اخیر گل‌زنی کرده است، کاملا تمرین شده است و به هیچ وجه، نشان‌دهنده اشکال در کار مهاجم‌های تیم نیست.”

 زلاتکو کرانچار تصریح کرد:

 “معیار اصلی ما برای انتخاب بازیکنان اصلی تمرینات است. بازیکنانی مثل محسن خلیلی، محمد منصوری و ابراهیم شکوری و حسین بادامکی از جمله بازیکنانی هستند که در تمرینات خودشان را به ما تحمیل کردند و این نشان می‌دهد که هر بازیکنی که در تمرینات خودش را آماده نشان دهد، در ترکیب اصلی جا خواهد داشت.” کرانچار به وضعیت حسین بادامکی درباره تحول ایجاد شده در بازی بادامکی گفت: “به نظر من بادامکی، بازیکن بسیاری باهوشی است و اگر خودش بخواهد، می‌تواند به بازیکن بزرگی تبدیل شود. چراکه موضوع جدایی او از پرسپولیس خواست خودش بود؛ من و آقای کاشانی با رفتن او مخالف بودیم. بادامکی امروز بهترین بازیکن زمین بود و خوشحالم که در جمع ما حضور دارد.”

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد محسن خلیلی گفت: “خلیلی در بازی با سپاهان بسیار خطرناک ظاهر شد. او پتانسیل پنهان ما بود که با پشت سر گذاشتن تمریناتی سخت در نیم فصل، به مرز آمادگی رسیده است و شاهد بازی های مؤثری از او هستیم.”

زلاتکو کرانچار، در ادامه با تقدیر از عملکرد کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: “عملکرد کمیته انضباطی باشگاه در برخورد با بی انضباطی ها، بسیار خوب است. در باشگاه بزرگی همچون پرسپولیس باید هم قوانین به طور قاطع اجرا شود و من هم از این کمیته خواسته ام که با تخلفات احتمالی از سوی هر کسی باشد، برخورد شود.”

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)