در مورد فسخ قرارداد وسلی حق را به باشگاه می دهم / نوروزی و شیث را مقابل مس در اختیار نداریم / هوار باید تمرینات ویژه ای انجام دهد / حرف های عقیلی مذبوحانه است


مرجع خبری پرسپولیس : زلاتكو كرانچار در حاشيه تمرين امروز پرسپوليس در خصوص شكست 2 بر يك در هفته هفدهم ليگ برتر برابر سپاهان اصفهان اظهار داشت: همه ديدند يك بازي هجومي ارائه كرديم و در عين شايستگي باختيم.
وي در مورد صحبت هادي عقيلي، مدافع سپاهان كه اعلام كرده بود پرسپوليس را بايد با 8 گل شكست مي‌داديم خاطرنشان كرد: صحبت اين بازيكن خنده‌دار است. حتماً منظور وي بازي‌هاي فصل گذشته بوده است. تيم سپاهان 2 موقعيت داشت و 2 گل زد در حالي كه ما 2 پنالتي را از دست داديم. در بازي برابر سپاهان شانس يارمان نبود.

سرمربي پرسپوليس درباره ديدار با حبيب كاشاني عنوان كرد: پس از هر بازي با كاشاني جلسه‌اي برگزار مي‌كنيم و مسائل فني را مورد ارزيابي قرار مي‌دهيم. كاشاني هيچ اولتيماتومي به من نداده است و فقط در خصوص نكات تاكتيكي و فني بازي صحبت كرديم.
كرانچار افزود: شكست برابر سپاهان را فراموش خواهيم كرد و به فكر پيروزي در بازي‌هاي آينده خواهيم بود. بازيكنانمان متوجه شده‌اند كه بايد قدر موقعيت‌هاي به دست آمده را بدانند و فرصت‌ها را به راحتي هدر ندهند.
وي ادامه داد: بازيكنان پرسپوليس نشان دادند مي‌توانند 90 دقيقه رقابت كنند و مسئوليت‌پذيرند و فقط به فكر پيروزي در ميدان هستند. من از تمام بازيكنان پرسپوليس راضي هستم.

كرانچار گفت: علاقه‌اي به خواندن روزنامه‌ها ندارم، اما مي‌دانم شايعات زيادي را مبني بر بركناري‌ام مطرح مي‌كنند. من سابقه زيادي در فوتبال دارم و برد و باخت‌هاي آن برايم طبيعي است، اما قبول شكست در زماني كه تيم برتر ميدان هستي دشوار است.
سرمربي پرسپوليس درباره غيبت هوار ملا محمد تصريح كرد: وي 12 روز غيبت داشت و براي بازگشت به تيم بايد تمرينات ويژه‌اي انجام دهد تا به شرايط آمادگي ساير بازيكنان برسد.

كرانچار در خصوص اخراج وسلي برزيليا تاكيد كرد: وسلي غيبت طولاني داشت و طبق قرارداد اين بازيكن به علت عدم اطلاع رساني قراردادش با باشگاه فسخ شد. بازيكن بايد به تعهدات خود پايبند باشد و در صورت بروز مشكل هم بايد با باشگاه در ارتباط باشد. من حق را به باشگاه مي‌دهم و از تصميم آنها پيروي خواهم كرد.
وي در مورد بازي روز جمعه برابر مس كرمان عنوان كرد: سرمربي تيم مس عوض شده است و دستيار پرويز مظلومي به عنوان سرمربي منصوب شد. در اين بازي هادي نوروزي را در اختيار نخواهيم داشت و متأسفانه از شيث رضايي نيز به علت دريافت كارت قرمز نمي‌توانيم در تركيب استفاده كنيم.
كرانچار در خصوص وضعيت كريم باقري اظهار داشت: باقري دوران نقاهت را سپري مي‌كند از هفته آينده مي‌تواند تمرينات سبك خود را آغاز كند، البته در مورد نكات پزشكي بايد زرينه، پزشك تيم اظهار نظر كند.
تيم فوتبال پرسپوليس در هفته هجدهم ليگ برتر فوتبال روز جمعه 13 آذرماه ميزبان تيم مس كرمان خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)