مرجع خبری پرسپولیس : زلاتكو كرانچار يك روز بعد از شكست مقابل سپاهان دوست نداشت كه بعد از تمرين در محاصره خبرنگاران قرار بگيرد. شايد هم اين سياست كاري‌اش بود كه بعد از شكست اسير سوالات حاشيه‌اي نشود. به هرحال او ديروز بعد از تمرين درحالي كه همكار كراوتش را در سمند زردرنگ تنها گذاشته بود، 10 دقيقه‌اي در پاركينگ ورزشگاه شركت واحد ايستاد و به سوالات مطرح شده پاسخ داد. كرانچار ديروز با آن بادگير قرمزرنگ مورد علاقه‌اش و كلاه قرمز UHLSPORT شكل و شمايل جديدي پيدا كرده بود، هرچند در سرماي پاييزي تهران باز هم جوراب به پا نداشت!

همه از نيامدن وسلي و هوار ناراضي‌اند و به نظر مي‌رسد اين داستان نگران‌كننده همچنان ادامه دارد.
من يك مربي حرفه‌اي هستم و در اين مورد به‌خصوص اين من نيستم كه ضرر مي‌كنم بلكه اين خود بازيكنان هستند كه متضرر مي شوند. من از وسلي خبر دارم، مي‌دانم كه مشكلات خانوادگي‌اش ادامه دارد. او بچه‌دار شده و فرزندش در دستگاه نگهداري مي‌شود. ما با هم از طريق تلفن مكالمه داريم اما من از هوار بي‌خبرم. او خودش را يك بازيكن حرفه‌اي مي‌داند اما نشان داده اين طور نيست. او بايد بداند كه وقتي برگشت توقع حضور در تركيب را نبايد داشته باشد.
برخي معتقدند فشار تمرين‌هاي اردوي دبي باعث تعدد مصدوميت‌ها و خستگي بازيكنان شده.
نه من اين موضوع را قبول ندارم. تمرين‌هاي دبي كاملا اصولي و در تعامل كامل با اعضاي كادر فني انجام شد. تمرين‌ها برنامه‌ريزي شده بود و فشاري كه به بازيكنان وارد شد اصولي بود. شما در نيم‌فصل دوم خواهيد ديد كه پرسپوليس از نظر بدني هيچ مشكلي نخواهد داشت.

باز هم دوست داريم از زبان شما بشنويم كه بازي با سپاهان از نظر شما چطور بود؟
بازي سختي بود اما ما خوب كار كرديم. ما موقعيت‌هايي را خلق كرديم و دو پنالتي هم به دست آورديم اما به خاطر 10 نفره شدن نتوانستيم برنامه‌هايمان را اجرا كنيم. ما مي‌خواستيم در نيمه اول حريف را ارزيابي كنيم و در نيمه دوم تاكتيك‌هايمان را به اجرا درآوريم اما با اخراج بازيكنان، مجبور به تغيير شديم. ما در اين بازي از حريف شناخت داشتيم و با به‌كارگيري دو هافبك تدافعي در ميانه زمين فشار حملات حريف را كنترل كرديم. در پرس حريف هم خوب كار كرديم و تا حدودي موفق عمل كرديم. به نظر من بازي و نتيجه‌اش دست ما بود و مي‌توانستيم برنده باشيم اما خودمان نتيجه را به حريف واگذار كرديم.


حالا بازي با مس در تهران را چطور مي‌بينيد؟

تيم مس تيم خوبي است. آنها در هفته‌هاي اخير نتيجه نگرفته‌اند و مي‌خواهند در اين ديدار خودشان را نشان بدهند. ما به جايگاه آنها در جدول نگاه نمي‌كنيم چرا كه فاصله امتيازها زياد نيست. تيم مس تيم خوبي است چون اگر اينطور نبود فصل گذشته سهميه آسيايي را به‌دست نمي‌آورد. در هر صورت ما در اين بازي محكوم به برديم و بايد در اين بازي نتيجه خوبي بگيريم. به غير از برد هم به چيز ديگري فكر نمي‌كنيم.

اما مصدوميت و محروميت بازيكنان كليدي مثل باقري و شيث دوباره كار شما را سخت مي‌كند؟
درست است كه آنها بازيكنان بزرگي هستند اما ما مهره‌هاي ديگري هم داريم كه مي‌توانند در اين بازي خودشان را اثبات كنند. مطمئن باشيد نفرات جايگزين هم چيزي از اصلي‌ها كم ندارند و با آنها هم مي‌توانيم نتيجه لازم را بگيريم.


از تعداد بازيكنان در تمرين‌ها كم شده، اين شرايط دلخواه شماست؟

نمي‌گويم آن بازيكنان بد بودند اما احتياج به محيط ديگري داشتند تا خودشان را اثبات كنند اما با كم شدن نفرات تمركز كادر فني روي تيم بيشتر مي‌شود. ضمنا تلاش و انگيزه بازيكنان هم بيشتر خواهد شد. اينطوري نفرات كمتري بيرون مي‌مانند و انگيزه‌شان براي رسيدن به تركيب اصلي بيشتر خواهد شد. با شرايط جديد اين بازيكنان مي‌دانند به‌راحتي به تركيب اصلي نخواهند رسيد مگر با تلاش بيشتر. پرسپوليس تيم بزرگي است، من اين موضوع را درك كرده‌ام و مطمئن باشيد آخر فصل، ما يكي از سهميه‌ها را مي‌گيريم.


مدتي است كه الهايي، بازيكن جوانتان در تمرين‌ها حضور ندارد. شما از تصميمي كه كميته انضباطي باشگاه گرفته حمايت مي‌كنيد؟

الهايي بچگي كرده و جريمه شده. باشگاه به‌خاطر رفتار غيرورزشي‌اش او را جريمه كرده تا ديگر اين كارها را تكرار نكند. او در تيم ب اين كار را كرده و با اين رفتارش نشان داده كه حرفه‌اي فكر نمي‌كند و به لحاظ فكري و روحي آنقدر قوي نيست كه در تيم اصلي باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)