پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: درخواست جدایی هیچ بازیکنی را ندادم و تا آنجایی که من می‌دانم قرار است در نیم فصل دوم همه کنار ما بمانند.

زلاتکو کرانچار  در مورد اینکه محمد غلامی اعلام کرده قرار است از سپاهان جدا شود و به پرسپولیس بپیوندد گفت: این موضوع را همین الان می‌شنوم و واقعا نمی‌دانم بر اساس چه ملاکی این مصاحبه را انجام داده است. اگر چنین بحثی هم وجود دارد ابتدا باید مسئولان باشگاه رضایت خود را از این مسئله اعلام کنند.

وی در مورد اینکه آیا مخالف جدایی محمد غلامی است، اظهار داشت: خیلی از بازیکنان که نوید نیم فصل را می‌دادند و قصد داشتند باشگاه را ترک کنند اکنون می‌بینیم هیچ پیشنهای برای هیچ کدام از آنها وجود ندارد و هر کسی هم که پیشنهاد دارد برای ترک باشگاه ابتدا این مسئولان تیم هستند که باید موافقت خود را اعلام کنند. اگر یک باشگاه قصد جذب بازیکنی را دارد باید با خود باشگاه توافق کند نه بازیکن. تا جایی که این مسئله به من مربوط می‌شود این است که درخواست جدایی هیچ بازیکنی را ندادم و تا جایی که می‌دانم قرار است که همه بازیکنان در نیم فصل دوم کنار ما بمانند.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه در کدام پست‌ها نیاز به جذب بازیکن دارد، خاطر نشان کرد: در وهله اول نیاز به جذب یک هافبک بازی‌ساز داریم و در مرحله دوم دوست داریم یک مهاجم گلزن را به تیممان اضافه کنیم. فعلا ترجیح می‌دهم در مورد اسم‌ها حرفی نزنم.

کرانچار در مورد اینکه در نیم فصل اول شائبه کم کاری برخی بازیکنان وجود داشت، اظهار داشت: به هیچ وجه چنین موضوعی را احساس نکردم، هیچ کدام از بازیکنان ما قصد کم‌کاری و انجام این قبیل کارها را نداشتند. اگر بازیکنی نتوانست خوب عمل کند به این خاطر است که نتوانسته در فرم خود ظاهر شود.

وی در پاسخ به این سؤال که شایعه معاوضه مهدی کریمیان بازیکن تراکتورسازی با آرش افشین شنیده می‌شود و آیا او با این مسئله موافق است، تأکید کرد: چنین پیشنهادی به ما نشده است و اگر چنین موضوعی مطرح شود نیاز به بررسی داریم تا بتوانیم نظرمان را در این ارتباط اعلام کنیم. هنوز پیشنهادی به ما نرسیده است.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه آیا قرار است اردویی داشته باشند، تأکید کرد: جمعه‌ به جزیره کیش سفر می‌کنیم و تا قبل از بازی مقابل فولاد در این شهر اردو می‌زنیم. قرار است ملی‌پوشان ما نیز در کیش به تمرینات اضافه شوند و تمام اقدامات لازم را برای موفقیت انجام می‌دهیم و اگر تیم تقویت شود و در آن پست‌هایی که نیاز به بازیکن داریم نفرات جدیدی را جذب کنیم می‌توانیم شرایط بهتری را در نیم فصل دوم داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)