مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت : نمی دانم چرا در ایران همه به دنبال این هستند که از من قول موفقیت بگیرند !

زلاتكو كرانچار سرمربى تيم فوتبال پرسپوليس گفت: نمى دانم چرا در فوتبال ايران همه دنبال قول گرفتن هستند و مى خواهند از من وعده قهرمانى و موفقيت بگيرند.
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس،وى تصريح كرد: اگر بگوييم در بازى مقابل مس كرمان مشكل نداشتيم اشتباه است اما ما خوب بوديم و در اول فصل نشان داديم مى توانيم تيم خطرناكى باشيم. نبايد فراموش كنيد كه ما دير تمريناتمان را شروع كرديم و من نيز مدت زمان كمى است به پرسپوليس اضافه شدم. پس طبيعى است كه اشتباهات را بايد به تدريج از بين ببرم.
وي افزود: با وجود انتقادات از خط دفاعى؛ مخالف اين موضوع هستم. خط دفاعى پرسوليس خوب عمل كرد و قطعا در بازى هاى آينده با تمركز بيشترى بازى خواهيم كرد تا بتوانيم عملكرد بهترى داشته باشيم.
كرانچار تاكيد كرد: فكر مى كنم به قولم در خصوص بازى هجومى عمل كردم. ما در بازى با مس در نيمه اول رو به جلو و بسيار خوب كار كرديم اما در نيمه دوم تمركز و كيفيت تيم كاهش يافت و باعث شد حريف ميدان را در اختيار بگيرد كه اين موضوع نيز با توجه به اينكه در خانه حريف بازى كرديم امرى طبيعى است و ما بايد در آينده آن را ترميم كنيم.
 اين مربى كروات يادآور شد: فراموش نكنيد ما به يك امتياز رسيديم و 3 بار جلو افتادن از حريف را در خانه مس كرمان تجربه كرديم و نشان داديم در خارج از خانه كيفيت خوبى داريم اما اگر تيم كامل من جمع شود، مطمئن باشيد بهتر عمل خواهيم كرد. من مى توانم بگويم هفته چهارم پرسپوليس واقعى را خواهيد ديد.

سرمربى تيم فوتبال پرسپوليس در جواب اين سؤال كه آيا قول مى دهيد در خط دفاعى و حمله جزو بهترين ها باشيد، گفت: من هيچ قولى نمى دهم. تنها مى توانم بگويم كه هر بازى بهتر از گذشته بايد باشد. براى من جاى تعجب دارد كه چرا همه در ايران دنبال قول گرفتن هستند و مى پرسند قول مى دهى قهرمان شوى و سؤالاتى از اين دست مى پرسند. من اگر به پرسپوليس آمدم نتايج اين تيم برايم مهم است و تا به هدفم نرسم دست بردار نيستم.
كرانچار درباره حضور افشين قطبى در ورزشگاه شهيد باهنر كرمان تصريح كرد: به نظر من قطبى فرد باهوش و مستعدى است و مى تواند تيم ملى ايران را موفق كند. او با اين كار حرفه اى ؛ انگيزه بازيكنان را بالا برد مخصوصا در بين بازيكنان پرسپوليس ديدم كه آنها به دنبال ثابت كردن خود به سرمربى تيم هستند و اين موضوع بسيار مهم است اما ما مربيان تيم هاى باشگاهى نيز بايد بدانيم براى موفقيت تيم ملى ايران بايد حمايت خود را از قطبى انجام دهيم.
وى اظهار داشت: اين موضوع در دنيا يك مسأله حرفه اى است. با بالا بردن سطح بازى هاى ليگ برتر بازيكنانى را به قطبى تحويل مى دهيم كه او بتواند پرچم ايران را در مسابقات بين المللى بالا ببرد.
سرمربى پرسپوليس درباره ايستادن در كنار زمين در هنگام بازى تاكيد كرد: دوست دارم زمين را به صورت كامل زير نظر داشته باشم به همين دليل راحت تر هستم هميشه در كنار نيمكت ايستاده بازى را ببينم؛ مخصوصا در مواقعى كه تيم من در مسائل تاكتيكى به هم مى ريزد.
كرانچار عنوان كرد: بدون تغيير تاكتيك به بازى هاى آينده فكر مى كنيم. سعى مى كنم بيشتر به بازيكنان اعلام كنم كه بايد حرفه اى عمل كنيم چون ما از 10 نفره شدن مس استفاده نكرديم و حتى حريف گل سوم را با يك نفر كمتر به ما زد كه اين نمى تواند براى ما خوب باشد.
 اين مربى افزود: براى من عكس العمل شيث رضايى پس از زدن گل سوم بسيار جالب بود. معتقدم رابطه بازيكنان و سرمربى آنقدر بايد خوب باشد كه آنها مثل معلم و شاگرد و رفيق با هم باشند. به همين دليل سعى مى كنم رابطه دوستى را در تيم بالا ببرم. البته فراموش نكنيد براى من هميشه نظم و انضباط اولويت دارد.
 كرانچار درباره انتقاد برخى بازيكنان از انجام نشدن بازى هاى تداركاتى خاطرنشان كرد: اين مسأله درست است اما من 15 روز مانده به ليگ برتر به پرسپوليس آمدم و نمى توانستم ريسك كنم و از بازيكنانى در ديدار تداركاتى استفاده كنم و پس از بازى آنها را مصدوم تحويل بگيرم. اين يك ريسك بزرگ است به همين دليل است كه مى گويم در 3 بازى اول شايد كمى متفاوت تر از بازى بعدى باشيم. قطعا مى توانم اين حرف را بزنم كه پرسپوليس در ليگ نهم تعجب برانگيز خواهد شد.
 وى ادامه داد: قصد دارم بازيكنان را طورى طراحى كنم كه بيش از يك پست آماده بازى كردن باشند تا ما دچار مشكل بازيكن در طول فصل نشويم. بازيكنان پرسپوليس حرفه اى هستند و قطعا مى توانند در جاهاى مختلف زمين عملكرد خوبى داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)