مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتسال پرسپوليس پس از اخراج از اين تيم مدعي شد: تا زماني كه اين آقايان در مسند كاري باشگاه پرسپوليس باشند، از اين نوع تصميم‌ها زياد خواهند گرفت.

 

رضا كردي اظهار كرد: سرپرست تيم فوتسال پرسپوليس صبح روز گذشته با من تماس گرفت و گفت قبل از اين كه سر تمرينات بروي به باشگاه بيا و با زارع قائم مقام باشگاه صحبت كن.

من هم از قم حركت كردم و آمدم تهران اما مسوول دفتر زارعي به من گفت كه شماره‌ات را بنويس تا زارع با شما تماس بگيرد. من نيز قبول كردم و راهي تمرينات شدم، اما از حضورم جلوگيري كردند و من نيز گفتم كه بايد اين درخواست را به صورت كتبي ارائه دهند كه آن‌ها ننوشتند و من هم رفتم سر تمرين.

 

وي افزود: سرپرست تيم در تمرينات، از طرف قائم مقام باشگاه به من ابلاغ كرد كه حق تمرين دادن پرسپوليس را ندارم و اخراج شدم. همان جا يك نوشته تهيه كردم و بازيكنان نيز آن را امضا كردند و تاييد كردند كه من سر تمرينات حضور يافتم، اما مرا اخراج كردند.

 

كردي مدعي شد: امروز آن نامه را به كميته انضباطي خواهم برد و از باشگاه پرسپوليس شكايت مي‌كنم. متاسفانه زارع باشگاه پرسپوليس را با كلانتري اشتباه گرفته است. ايشان همه را به چشم مجرم نگاه مي‌كند و دوست ندارد با كسي تعامل داشته باشد. فقط مي‌خواهد يك طرفه به قاضي برود و اجازه حرف زدن را به هيچ كس نمي‌دهد. اين طوري نمي‌شود كار كرد. من با اين برخوردهايي كه در باشگاه ديدم خيلي براي آينده پرسپوليس نگرانم. نه اين كه با من اين طور باشد، بلكه با همه به اين روش برخورد مي‌كنند. خودشان با من تماس مي‌گيرند و مي‌گويند بيا باشگاه و بعد هم از خودشان تصميم مي‌گيرند. آنها بايد دليل اين كارها را توضيح دهند.

 

كردي در ادامه با اشاره به اين كه اين آخرين مورد از كارهاي عجيب و غريب در پرسپوليس نخواهد بود، ادعا كرد: تا زماني كه اين آقايان در مسند كار باشند، از اين تصميم ها زياد خواهند گرفت. براي من هم مهم نيست چون هيچ موقع اصول مربيگري و اعتقاداتي كه دارم را زير پا نمي‌گذارم. من بنده خدا هستم، نه بنده پول و پست و مقام. در زندگي شخصي و ورزشي‌ام سعي كردم نه حق كسي را بخورم و نه به كسي باج دهم.

 

وي همچنين با بيان اين كه به كلي قيد پرسپوليس را زدم، افزود: روزي حسين شمس و آقاي كاشاني از من خواستند به پرسپوليس بيايم و من هم فقط به عشق اين آقايان آمدم و قرارداد سفيد امضا كردم تا ديروز هم نمي‌دانستم مبلغش چقدر است. اما ديروز كه اين اتفاقات پيش آمد رفتم آن را پيگيري كردم. اما اصلا هدف من از ابتدا اين نبود. من اول به خاطر عشق به پرسپوليس و عقشي كه به حسين شمس و حبيب كاشاني داشتم آمدم. كارمان را هم داشتيم انجام مي‌داديم و در عرض اين يك ماه تغيير و تحولات زيادي را ايجاد كرديم و حتي مي‌توانستيم پرسپوليس را در انتهاي فصل به يك جايگاه شايسته برسانيم، ولي با تغيير مديريت نمي‌دانم چه بر سر پرسپوليس آمد.

 

كردي همچنين در پاسخ به اين پرسش كه آيا فكر مي‌كنيد با اين اوضاع قراردادتان را پرداخت كنند يا نه، اذعان كرد: بايد آن را پرداخت كنند و با اين كه سفيد امضا كردم به ضررم شد، اما اصلا اشكالي ندارد. همه‌اش فداي يك تار موي حسين شمس و حبيب كاشاني. نمي‌خواستم مبلغ قراردادم را پيگيري كنم، اما چون به من دهن كجي كردند، اين كار را انجام مي‌دهم. سه سال گذشته با آلومينيوم اراك كار كردم و در پايان 10 ميليون تومان از آن‌ها طلب دارم، اما خدا را گواه مي‌گيرم كه خودشان 20 بار گفتند بيا شكايت كن، اما يك بار هم به خاطر حرمت آن‌ها نرفتم. فوتسال عشق من است و تاوان عشقم را مي‌دهم، اما اعتقادات و اصولي را كه دارم زير پا نمي‌گذارم و به هيچ احدالناسي براي مربيگري باج نمي‌دهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)