مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتسال پرسپولیس گفت: مربی که خدا و دانش خودش پشتیبانش باشد، هیچ وقت دنبال دعانویسی و رمالی نمی‌رود.

 

رضا کردی در واکنش به صحبت‌های اخیر محمود خوراکچی مبنی بر اینکه حسین شمس از وی حمایت می‌کند، اظهار داشت: بله دقیقا همین‌طور است، شمس از من حمایت می‌کند.

یک معلم همیشه در کلاس درسش بیشتر به شاگردی علاقه دارد، که زرنگ‌تر و درس‌خوان‌تر از سایرین است. من به شاگردی او افتخار می‌کنم و این مورد را با کار کردن در تیم‌های بزرگ دنیا هم عوض نمی‌کنم. شمس هم بارها تاکید کرده که من شاگرد زبده کلاس‌های مربیگری‌اش بوده‌ام و به همین دلیل مرا به خیلی از تیم‌ها معرفی کرده است.

وی ادامه داد: خوراکچی همچنین مرا متهم کرده که از نظر فنی چیزی بلد نیستم، در حالی حتی در خارج از کشور هم به کارم آشنایی دارند و مرا به عنوان یک مربی فوتسال بلد می‌شناسند.

 
کردی تاکید کرد: کسانی باید نگران باشند و بترسند که مدرک و دانش کار ندارند و با سیاه کردن مدیران باشگاه‌ها تیم می‌گیرند. کسی که خدا پشتیبانش باشد و بعد از آن دانش خودش، هرگز دنبال رمالی و دعانویسی نمی‌رود. من که به دنبال تیم نرفتم و برای این کار سند مغازه‌ام را به عنوان گرو به مدیرعامل باشگاه ندادم که قهرمانی را تضمین کرده باشم.

 
این مربی فوتسال خاطرنشان ساخت: خوراکچی گفته که مرا از تیم دسته دومی فولادماهان نوین کنار گذاشتند، بروید از نوروز علیخانی (سرپرست این تیم) بپرسید که چه کسی فولادماهان نوین را با چهار ماه کار کردن قهرمان کرد؟ آنها وقتی تیم‌شان قهرمان شد، به من زنگ زدند و تشکر کردند. اگر یکی را بخواهند از یک تیم کنار بگذارند، بعد مسئولیت تیم لیگ برتری‌شان را به او نمی‌دهند. من از فولادماهان نوین کنار رفتم چون می‌خواستم سرمربیگری تیم فیروزصفه را بپذیرم. بعد هم به دلائلی که خودم داشتم از فیروزصفه جدا شدم.

 
کردی در مورد حضورش در تیم صبای قم نیز گفت: در نیم فصل از این تیم جدا شدم چون هیچ‌گاه اصول مربیگری‌ام را زیر پا نمی‌گذارم. مدیرعامل وقت از من خواست که آقازاده‌اش به تیم اضافه شود که قبول نکردم چون چسبیده به فوتبال نیستم و خودم امروز مربی تربیت می‌کنم، مدرس AFC هستم و مرحله اول مدرسی فیفا را هم پشت سر گذاشته‌ام. همین تیم صبای قم با یک مشت جوان 20 ساله، سال گذشته تیم خوراکچی را در 2 بازی رفت برگشت شکست داد. امسال هم آنها دارند نتایج کار سال گذشته‌شان را می‌گیرند.

 
سرمربی تیم فوتسال پرسپولیس ادامه داد: همه می‌دانند خوراکچی چطور به تام ایران‌خودرو آمد و در این راه با مرحوم عدالتخواه چطور برخورد شد. تام با آن همه امکانات و با بهترین بازیکنان ایران در سال اول حضور خوراکچی در این تیم، نایب‌قهرمان شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)