پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس مقابل السد قطر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بی‌ادعا، بدون اشتباه و با تعصب بازی کرد.

مرتضی کرمانی‌مقدم در گفت و گو با فارس در مورد پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل السد قطر گفت: پرسپولیس اگرچه برای صعود از مرحله گروهی ۴ گل به شارجه امارت زد و بازی هجومی خوبی را به نمایش گذاشت اما مقابل حریف قطری تیم دیگری بود. سرخپوشان مقابل السد بی‌ادعا، بدون اشتباه و با تعصب بازی کردند. می‌دانید که السد یکی از پر امکانات ترین تیم‌های آسیاست و بازیکنان بین‌المللی زیادی دارد اما بازیکنان پرسپولیس مقابل این تیم با اعتماد به نفس بازی کردند.

وی افزود: بازی خوب پرسپولیس مقابل السد قطر به دلیل آرامشی است که یحیی‌ گل‌محمدی به تیم داده و بازیکنان همگی با غیرت و تعصب مثال زدنی در دیدار با السد بازی کردند. البته پرسپولیس می‌توانست بیش از یک گل به السد قطر بزند و فرصت‌های گلزنی زیادی روی دروازه این تیم خلق کردند.

کرمانی‌مقدم در مورد اینکه پرسپولیس در مرتبه قبلی که فینالیست آسیا شد همین تیم السد را شکست داده بود، گفت: شک نکنید این فصل هم پرسپولیس می‌تواند به فینال آسیا برسد. پرسپولیس اکنون اعتماد به نفس و شخصیت قهرمانی در آسیا را هم پیدا کرده است و این مرتبه پرسپولیس در آسیا قهرمان خواهد شد.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه کدام یک بازیکنان پرسپولیس بهترین بازیکن میدان بود اظهار داشت: تمام نفرات تیم خوب و عالی بازی کردند. خط دفاع پرسپولیس بی‌نقص و بدون اشتباه بازی کرد. با این حال اگر بخواهیم فقط یک بازیکن را از تیم پرسپولیس به عنوان برترین انتخاب کنیم باید از عیسی آل‌کثیر را نام ببریم. او در خط حمله عالی دوید و خوب کار کرد و در نهایت هم توانست گل برتری سرخپوشان را بزند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)