مرتضی کرمانی مقدم درباره عدم حضور دو پرسپولیسی در لیست تیم ملی می‌گوید: سعید صادقی نباید ناامید شود و باید با تمام وجود در پرسپولیس تمرین و بازی کند تا نظر سرمربی تیم ملی را جلب کند. همین حرف را هم باید به دانیال اسماعیلی‌فر زد.

پیشکسوت پرسپولیس یکی از بینندگان کشتی فینال وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقات جهانی صربستان بوده است. مرتضی کرمانی مقدم ضمن اشاره به شکست تلخ حسن یزدانی برابر دیوید تیلور آمریکایی به خبرورزشی گفت: همه ما انتظار داشتیم پهلوان حسن یزدانی بتواند بار دیگر بر تیلور حریف قدرتمند آمریکایی غلبه کند اما شکست خورد. این شکست حال همه ما ایرانی‌ها را گرفت و به شخصه خیلی برای این پهلوان و یل مازندرانی ناراحت شدم.

وی ادامه داد: بیشتر از همه برای خانواده و پدرش دلم سوخت. چقدر دعا کرده و خودش هم چقدر زحمت کشیده بود تا به این کشتی برسد و با برتری دوباره بر قهرمان آمریکایی طلایی شود اما قسمت نبود و فدای سرش! ما ایرانی‌ها قدر دان حسن یزدانی هستیم و همین الان هم با ۸ مدال طلا بیشتر از هر کشتی گیر ایرانی در مسابقات جهانی و المپیک برای کشورمان مدال گرفته است.

ستاره پرسپولیس در دهه ۶۰ افزود: حسن یزدانی با این سن و سال حداقل تا پایان المپیک پاریس می‌تواند برای ایران افتخارآفرینی کند و نباید بیش از حد این باخت را بزرگ کنیم. او سرمایه و ستاره ورزش این مملکت است و باید خیلی مراقب باشیم که بابت این شکست سرخورده نشود. این پهلوان هم دوست داشت طلایی شود اما شاید روزش نبود یا اینکه حریف آمریکایی سرحال تر روی تشک ظاهر شد. هر چه بود تمام شد و جا دارد به حسن یزدانی و همه کشتی گیران دلاور این مملکت خسته نباشید بگوییم. ورزشکارانی که همواره پرچم ایران را در میادین بین المللی بالا برده و می‌برند.

کرمانی مقدم در خصوص لیست جدید تیم ملی گفت: هر سرمربی که بیاید یک سلیقه ای دارد و کارلوس کی روش هم دو، سه یا چهاربازیکن مورد نظر خودش را دعوت کرد که شاید اسکوچیچ دعوت نمی‌کرد. به هر حال او خودش باید جوابگوی نفراتی باشد که برگزیده است. شاید پرسپولیس می‌توانست دو، سه بازیکن دیگر هم در اردوی تیم ملی باشد اما به هر حال این سلیقه سرمربی است.

وی با اشاره به خط خوردن سعید صادقی یادآور شد: سعید صادقی بازیکن خوب و شایسته ای است. در لیگ برتر هم در پرسپولیس عملکرد خوبی داشته است اما به هر حال کی‌روش تصمیم گرفت در این مقطع از نفرات دیگری استفاده کند. سعید هم نباید ناامید شود و باید با تمام وجود در پرسپولیس تمرین و بازی کند تا نظر سرمربی تیم ملی را جلب کند. همین حرف را هم باید به دانیال اسماعیلی فر زد. او یکی از بهترین‌های فوتبال ایران است که هنوز می‌تواند رقابت کند و برای دعوت به تیم ملی بجنگد. سروش رفیعی و سایر نفرات هم همین طور و این بچه‌ها باید بدانند برای دعوت به تیم ملی اول باید در پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشند.

کرمانی مقدم در ادامه اظهار داشت: من قبلا هم گفته ام که یکی از مخالفان انتخاب دراگان اسکوچیچ بودم اما با نحوه برکناری اش هم هرگز نتوانستم ارتباط برقرار کنم. من شنیدم هنوز پولش را نداده اند و از هتل المپیک هم او را بیرون کرده اند. به هر حال این اتفاقات قشنگ نیست. اگر هم اسکوچیچ را نمی‌خواستیم بهتر بود خیلی شیک و رسمی حساب و کتابش را می‌کردیم و با احترام از او جدا می‌شدیم. اصولا فوتبال ایران خوش استقبال و بد بدرقه است.

وی در پایان درخصوص تأثیراردوی تیم ملی روی روند پرسپولیس نیز گفت: طبیعی است تعطیلی لیگ برای تیمی که روند رو به رشد و موفقیت آمیزی داشته تأثیرخوبی شاید نداشته باشد مضاف بر اینکه پرسپولیس بیشترین نفرات را در تیم ملی دارد اما باید همه ما بپذیریم تیم ایران در اولویت است. انشالله تیم ملی ایران بتواند در جام جهانی با کسب نتایج خوب دل مردم کشورمان را شاد کند. این نهایت آرزوی همه فوتبالدوستان ایرانی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)