پرسپولیس نماینده مقتدر کشورمان توانسته است همه دیدارهای خود در گروه E لیگ قهرمانان آسیا را برنده از زمین خارج شود.

مرتضی کرمانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به قدرت پرسپولیس می‌گوید که تیم یحیی گل محمدی باید قهرمان آسیا شود. مصاحبه ستاره دهه ۶۰ پرسپولیس با خبرورزشی را می‌توانید در زیر بخوانید:

می‌دانیم این روزها در بادران به عنوان مربی مشغول به کار هستید که یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است. می‌خواهید ابتدا در خصوص این بازی صحبت کنید؟
قبل از هرچیز وظیفه خودم می‌دانم درگذشت مرحوم حمید جاسمیان را به خانواده آن مرحوم و جامعه فوتبال تسلیت عرض کنم.بله، تیم ما با هدایت محسن عاشوری دو بازی قبلی خودش را برده و از روحیه و اعتماد به نفس بالایی برخوردار شده است. ما در همه مسابقات برای برد به زمین می‌رویم و به گواه آمار هجومی‌ترین تیم لیگ دسته اول هستیم. ما نمی‌خواهیم فقط صعود کنیم و دنبال قهرمانی هم هستیم.

می‌خواهیم از شما درخصوص تیم پرسپولیس و شرایط این روزهای این تیم در لیگ قهرمانان بپرسیم؟
پرسپولیس در فصل جاری هم نشان داده که بهترین تیم آسیاست. این تیم باید امسال طلسم را شکسته و قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود. اگر این اتفاق نیفتاد ظلم به فوتبال است.

چرا؟
پرسپولیس فوتبال قشنگی بازی می‌کند. دربازی‌های پرسپولیس توپ در همه نقاط زمین در گردش است و در بازی برگشت با گوا هم دیدید با وجود استراحت دادن به نفرات اصلی، تیم ما اجازه نفس کشیدن هم به تیم میزبان نداد.

برخی‌ها می‌گویند گروه پرسپولیس ضعیف است؟
هرکسی نظر خودش را دارد اما گوای هند تیم ضعیفی نیست. الوحده امارات و الریان قطر هم همین طور. این صحبت‌ها برای نماینده مقتدر کشورمان جالب نیست و باید به تیم بزرگ پرسپولیس احترام گذاشت.

بازی بعدی پرسپولیس با الوحده امارات است. فکر می‌کنید نتیجه این بازی چه شود؟
به نظرم بازی برگشت با الوحده امارات راحت تر از بازی رفت خواهد بود. بچه‌ها در دیدار رفت هنوز با شرایط آب و هوایی کشور هند آشنا نبودند ولی حالا کاملا با این وضعیت وفق پیدا کرده اند. به همین خاطر می‌گویم راحت تر الوحده را شکست خواهیم داد.

عملکرد وینگرها وهافبک‌های تهاجمی‌پرسپولیس را چطور دیده اید؟
همه بچه‌های پرسپولیس از امید عالیشاه و احسان پهلوان بگیرید تا وحید امیری که در پست غیرتخصصی بازی می‌کند عالی کار کرده اند اما به نظرم مهدی ترابی تا الان بهترین بازیکن لیگ قهرمانان آسیا بوده است.

عملکرد یحیی گل محمدی را در این دوره از مسابقات چگونه دیده اید؟
فوتبال ایران درگذشته توانسته است با فیروز کریمی‌و زنده یاد منصور پورحیدری قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شود. همین طور ما با سرمربیگری علی آقا پروین قهرمان جام درجام آسیا شدیم. البته همه این عناوین قبل از راه اندازی لیگ قهرمانان آسیا کسب شده و هنوز هیچ تیمی‌ایرانی به رغم رسیدن به فینال نتوانسته است به عنوان قهرمانی برسد. سپاهان، ذوب آهن و پرسپولیس ( ۲ بار) به فینال رسیده اند و به نظر نوبتی هم باشد این بار نوبت یحیی گل محمدی است که قهرمان آسیا شود. یحیی این روزها تیم خوبی ساخته و در مربیگری پخته شده است. انشالله این اتفاق خواهد افتاد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)