پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: گل محمدی سرمربی پرسپولیس است و اگر وی تصمیمی می گیرد همه اعضا و کارمندان باشگاه باید در راستای همان کار کنند.

مرتضی کرمانی مقدم در گفت و گو با فارس، درباره ناراحتی یحیی گل محمدی از کارمند باشگاه پرسپولیس به دلیل انتشار یک استوری و تاکید روی برگزاری دربی نیمه نهایی جام حذفی برخلاف نظر سرمربی، سرپرست تیم و سرپرست باشگاه اظهار داشت: من نمی خواهم وارد این سیاست ها شوم و علاقه ای هم ندارم وارد چنین مسائلی شوم اما همیشه مخالفت و موافق برای برخی تصمیم ها وجود دارد.

وی افزود: مدیران و کارمندان باشگاه پرسپولیس هم باید تمرکز خود را روی موفقیت تیم بگذارند و در مسائلی که ارتباطی به آنها دارد دخالت نکنند. یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس است و همه باید در راستای نیازها و درخواست های وی کار انجام بدهند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس ادامه داد: خلاف این موضوع سبب ایجاد حاشیه برای پرسپولیس و ضربه خوردن تیم می شود. به همین دلیل اگر مدیران باشگاه با کادرفنی هماهنگ باشند، خیلی بهتر است.

کرمانی مقدم درباره اینکه عملکرد باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات سبب دلخوری یحیی گل محمدی و نگرانی هواداران از ادامه فعالیت کادرفنی این تیم شده است، توضیح داد: مدیران باشگاه باید فکر نقل و انتقالات و جذب بازیکنان مدنظر کادرفنی باشند. این موضوع هم جزو همان حواشی است که می تواند به تیم ضربه بزند.

وی ادامه داد: باید تمام خواسته های یحیی در نقل و انتقالات انجام شود. البته گل محمدی یک پرسپولیسی قوی است و فکر نمی کنم سر این مسائل بخواهد از تیم جدا شود و پرسپولیس را تنها بگذارد.مطمئن باشید یحیی از پرسپولیس نمی رود.

هافبک اسبق پرسپولیس با اشاره به کار دشوار این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت:تیم هایی قوی در این رقابت ها همگروه پرسپولیس هستند و اگر قرار است بازیکنی به تیم اضافه کنند، باید درهمین چند روز جذب شود تا با سایر نفرات هماهنگ و آشنا شود.

کرمانی مقدم تصریح کرد: حتما باید بازیکنان مدنظر گل محمدی در سریع ترین زمان ممکن به تیم بیایند. در غیر این صورت در لیگ قهرمانان به مشکل می خوریم.

وی درباره دلیل شکست پرسپولیس در دربی اظهار داشت: پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و همه می دانند این ضربات ۵۰-۵۰ است و بهترین بازیکنان دنیا هم پنالتی خراب می کنند. فکر می کنم اگر گل محمدی در تعویض علیپور و بشار عجله نمی کرد به دلیل پنالتی زن بودن آنها می توانستیم برای بردن بازی شانس بیشتری داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)