پرسپولیس نیوز :پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید این تیم در لیگ هفدهم از فصل گذشته هم بهتر نتیجه گرفته و می‌تواند باز هم قهرمانی را به دست بیاورد.

مرتضی کرمانی مقدم  درباره پیروزی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی و کسب ۶ امتیاز از دو دیدار اظهار کرد: هفته‌های اول لیگ کیفیت چندان بالایی ندارد و پرسپولیس هم به خاطر این موضوع اشتباهاتی را داشت. مطمئنم این تیم با گذشت زمان بهتر خواهد شد. نباید نادیده بگیریم تراکتورسازی تیم خوبی است و مقابل هوادارانش بسیار خوب بازی می‌کند. مهم‌ترین نکته کسب سه امتیاز بود که پرسپولیس موفق شد آن را به دست بیاورد.

او درباره این که دیدار با الاهلی عربستان دو هفته دیگر فرا می‌رسد و پرسپولیس باید به زودی آمادگی خود را به دست بیاورد گفت: مطمئنا تا آن موقع تیم هماهنگ می‌شود و می‌تواند مقابل الاهلی به خوبی ظاهر شود. من به این تیم امیدوارم.

این بازیکن پیشین پرسپولیس با بیان این که این تیم نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری دارد خاطرنشان کرد: فصل گذشته ما از دو دیدار ۴ امتیاز کسب کرده بودیم اما در لیگ هفدهم در دو هفته نخست ۶ امتیازی هستیم. امتیازات هفته‌های نخست بسیار مهم است و باید بیش‌ترین استفاده را از آن‌ها برد که پرسپولیس هم این کار را انجام می‌دهد. پرسپولیس می‌تواند با حفظ همین روند باز هم قهرمان لیگ برتر شود.

کرمانی مقدم درباره عملکرد نه چندان مناسب رقیبان پرسپولیس در هفته‌های نخست تاکید کرد: ابتدای فصل تیم‌ها با چنین مشکلاتی مواجه می‌شوند اما مطمئن باشید تیم‌هایی مانند استقلال و سپاهان می‌توانند امتیازات را کسب کنند و در کورس قهرمانی بمانند هرچند تیم‌های سایپا و ذوب آهن هم بسیار خوب بوده‌اند و معتقدم آن‌ها مدعی قهرمانی هستند.

این بازیکن پیشین پرسپولیس درباره نیمکت این تیم در لیگ هفدهم و استفاده از آن‌ها یادآور شد: هر بازیکنی که در تمرین‌ها خوب باشد، می‌تواند خودش را به تیم تحمیل کند. برانکو مربی‌ای است که بر اساس توانایی‌های هر بازیکنی به وی میدان می‌دهد و در شرایط فعلی که نیمکت قدرتمندی هم در اختیار دارد می‌تواند بیش‌ترین استفاده را از این وضعیت ببرد.

او درباره این که آیا حضور همزمان منشا و طارمی باعث نمی‌شود یکی از بازیکنان افت کند؟ گفت: این دو بازیکن در طول بازی هم نشان دادند که هماهنگی خوبی دارند و به زودی به یک خط حمله آتشین تبدیل می‌شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)