پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلالی‌ها روی کری خوانی خواسته‌ای دارند اما در بازی با سپاهان اتفاقی نیفتاد که بازیکنان پرسپولیس به خاطر آن محروم شوند.

مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگو با فارس، درباره آخرین وضعیت تیم پرسپولیس در آستانه دربی پایتخت اظهار داشت: پرسپولیس مقابل سپاهان مستحق برد بود. هر چند حریفش تیمی بزرگ و مدعی است اما این تیم بازی خوبی انجام داد و می‌توانست برنده باشد. همیشه قبل از دربی بازیکنان مقداری رعایت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند تا آسیب نبینند و کارت نگیرند اما چنین موضوعی را در بازی پرسپولیس مقابل سپاهان ندیدم.

وی افزود: بازیکنان پرسپولیس در آن مسابقه با جان و دل بازی کرده و هر چه داشتند در زمین گذاشتند. این یک امتیاز مثبت و خیلی خوب است. درباره دربی هم باید بگویم پرسپولیس در حال حاضر تیم خیلی بهتر و قوی‌تری نسبت به استقلال است.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در مورد اظهارنظر برخی پیشکسوتان حریف مبنی بر این که استقلال بازی با ذوب‌آهن را فدای دربی کرده و به همین دلیل شکست خورد، توضیح داد: گفتم قبل از دربی معمولا بسیاری از بازیکنان رعایت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند. نمی‌خواهم در مورد تیم حریف صحبت و قضاوت کنم اما احتمال دارد استقلالی‌ها هم مقابل ذوب‌آهن رعایت دربی را کرده باشد. البته این کار درست نیست. شاید هم دست فرهاد مجیدی خالی بوده و بازیکنانش مصدوم بودند.

کرمانی مقدم اضافه کرد: دربی حساسیت‌ها و جذابیت‌های خاص خودش را دارد و مهم‌ترین بازی فصل است. زمانی که خودمان بازی می‌کردیم مقابل تمام تیم‌ها با قدرت ظاهر می‌شدیم همان گونه که بازیکنان فعلی پرسپولیس چنین کاری انجام می‌دهند، اما خواه ناخواه همه بازیکنان هر دو تیم منتظر دربی هستند و دوست دارند قبل از این مسابقه آسیب ندیده و کارت نگیرند تا با تمام توان مقابل رقیب بازی کنند.

وی درباره انتظار برخی استقلالی‌ها برای اعلام رای اتفاقات دیدار سپاهان و پرسپولیس قبل از برگزاری دربی توضیح داد: این انتظار در راستای همان بحث کری‌خوانی است و طبق آن خواسته‌هایی را مطرح می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند. همین جوری هم نمی‌توان علیه بازیکنان پرسپولیس حکم داد، زیرا با وجود شلوغ شدن در آ‌ن مسابقه اتفاق خاصی نیفتاد، هیچگونه درگیری رخ نداد و کسی هم آسیب ندید که بخواهند بازیکنان پرسپولیس را محروم کنند. هیچ مشکلی پیش نیامد و مطمئن باشید تمام بازیکنان پرسپولیس با قدرت مقابل استقلال شرکت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند.

پیشکسوت پرسپولیس در باره شانس برد این تیم در دربی عنوان کرد: باز هم تأکید می‌کنم پرسپولیس آماده‌تر از استقلال است و فوتبال خیلی بهتری بازی می‌کند. قطعا در این شرایط شانس بیشتری برای برنده شدن دارد.

کرمانی مقدم در باره ستاره احتمالی پرسپولیس دربی پیش رو توضیح داد: مدافعان پرسپولیس همیشه ستاره بوده و می‌درخشند اما احساس می‌کنم این بازی برای مهاجمان پرسپولیس است و آنها می‌توانند با گلزنی تبدیل به ستاره مسابقه شوند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون بازیکنان پرسپولیس فقط باید در آرامش باشند. باید تمرکزشان را حفظ کرده و کاری به سایر مسائل نداشته باشند. در این حالت قطعا برنده می‌شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)