پرسپولیس نیوز :  کاپیتان پیشین پرسپولیس گفت: امیدوارم قدر پیشکسوتان را بدانیم و تا زمانی که زنده هستند خوشحال شان کنیم.

علی کریمی که امروز در مراسم ترحیم رضا احدی حضور یافته بود درباره وی عنوان کرد: درگذشت رضا احدی یکی از اتفاقات تلخ فوتبال ما بود. او برای این فوتبال زحمت کشید و حیف بود که به این زودی ها از جمع ما برود. آقا رضا فوتبالیست توانمندی بود که خودم علاقه زیادی به بازی اش داشته ام. او همیشه محجوب و دوست داشتنی بود. به همه استقلالی ها، به جامعه ورزش بابت این اتفاق تسلیت می گویم و فقط می توانم از خدا برای خانواده اش صبر بخواهم.

وی درباره درگذشت همایون بهزادی گفت: همایون بهزادی یکی از اسطوره های بزرگ فوتبال ایران بود. سرطلایی لقب این مرد بزرگ بود که برای فوتبال ایران و پرسپولیس زحمت کشید. فوت او کام ما را تلخ تر کرد.و این موضوع بسیار ناراحت کننده و غم انگیز است که یکی دیگر از پیشکسوت ها و اسطوره های فوتبال ایران دیگر حضور ندارند. همایون خان پیشکسوتی محبوب، بزرگ ، مهربان و خوش قلب بود و همواره به من لطف زیادی داشت. وقتی این خبر را شنیدم بسیار ناراحت شدم. به خانواده بهزادی تسلیت گفته و امیدوارم خداوند بزرگ به آنها صبر داده تا بتوانند این مصیبت را تحمل کنند.با اتفاقات اخیر،دل جامعه فوتبال شکست.

کریمی در پایان گفت: امیدوارم قدر پیشکسوتان را بدانیم و تا زمانی که زنده هستند خوشحال شان کنیم. این اتفاقات باعث می شود قدر یکدیگر را بیشتر بدانیم. امیدوارم مراسم تشییع پیکر همایون خان در شأن نام بزرگ او انجام شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)