مرجع خبری پرسپولیس : علی کریمی خصوصیات خاص خود را دارد و البته پیدا کردن او برای انجام مصاحبه اصلا آسان نیست! به خصوص برای یک خبرگزاری غیر رسمی اما بالاخره موفق شدیم با او در خصوص وضعیت استیل آذین و البته مهم تر از آن شائبه حضورش در پرسپولیس گفت و گویی انجام دهیم که در پی می خوانید :

pnnc : آقای کریمی بازگشت شما به ترکیب استیل آذین با پیروزی این تیم مقابل فولاد همراه شد.

– به هر حال تصور نمی کنم استیل آذین متکی به فرد باشد و تیم بدون من هم بازی های خوبی ارائه می کرد که با بدشانسی امتیازات زیادی را از دست دادیم.

pnnc : این روزها شایعات بسیاری در مورد بازگشت مجدد شما به پرسپولیس مطرح می شود ؟

– فعلا خبر خاصی نیست. من بازیکن استیل آذین هستم

pnnc : خود شما نسبت به احتمال بازگشت به پرسپولیس چه نظری دارید ؟

 – زمانی که از قطر به ایران آمدم فقط به خاطر علاقه قلبی به پرسپولیس بود چرا که خود را مدیون این تیم و هوادارانش می دانم و اگر به دنبال پول بودم به یکی از پیشنهاداتم در کشورهای حاشیه خلیج فارس پاسخ مثبت می دادم اما متاسفانه در ابتدای فصل مسائلی رقم خورد که باعث شد توانم با پرسپولیس به توافق برسم و به استیل آذین پیوستم.

-من الان بازیکن استیل آذین هستم و به آن تعهد دارم اما اگر شرایطی فراهم شود که بتوانم به پرسپولیس بازگردم از آن استقبال می کنم.

pnnc : امکان حضور شما در پرسپولیس چقدر است ؟

– در حال حاضر به این مسائل فکر نمی کنم. اگر در مهلت نقل و انتقالات نیم فصل شرایطی فراهم شود که مسئولان دو باشگاه رضایت داشته باشند با کمال میل پیراهن پرسپولیس را بر تن می کنم.

انتهای مصاحبه اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

در همین زمینه میخوانید:

کریمی محروم از بازگشت به پرسپولیس 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)