خبرگزاری پرسپولیس : حدود ۱۵۰ تا 200 هوادار پرسپولیس مقابل هتل پارسیا با طبل به تشویق شدید علی کریمی و پرسپولیسی‌ها پرداختند.

در حالی که کمتر از سه ساعت به آغاز بازی تیم‌های پرسپولیس و صبای قم باقی مانده بود حدود 50 هوادار جلوی در هتل پارسیا قم که پرسپولیسی‌ها در آن اقامت دارند تجمع کرده‌اند و منتظرند که بازیکنان پرسپولیس برای رفتن به ورزشگاه از هتل خارج شوند.

بعضی از این هواداران که همگی کمتر از 20 سال سن دارند می‌گویند از شب گذشته مقابل هتل ایستاده‌اند تا بتوانند بازیکنان پرسپولیس را از نزدیک ببینند. اکثر آنها در مصاحبه با دوربین شبکه استانی قم گفتند فقط برای دیدن علی کریمی به جلوی هتل آمده اند.

سر و صدا و جنب و جوش این هواداران باعث شده که حواس رانندگان هم به قسمت مقابل هتل پارسیا جلب شود و در همین اثنا دو تصادف هم رخ داد. زمانی که رانندگان این ماشین‌ها قصد داشتند از اتفاقات جلو هتل سر در آورند با ماشین جلویی تصادف کردند.

شیرینی، سرپرست پرسپولیس هر از چند گاهی به جمع این هواداران می‌آمد و از آنها می‌خواست که آرامش این منطقه را حفظ کند.

همچنین یکی، دو بازیکن پرسپولیس از جمله محسن بنگر در حالی که در اتاق‌های خود ساکن بودند از پنجره برای هوادارانی که مقابل هتل ایستاده بودند دست تکان دادند و همین باعث شد که هواداران آنها را تشویق کنند.

این اتفاقات در حالی رخ داده است که شب گذشته به گفته مسئولان باشگاه پرسپولیس تجمع تعدادی از هواداران صبای قم که علیه یحیی گل محمدی شعار می‌دادند باعث شده بود سرمربی پرسپولیس نتواند به نشست خبری قبل از بازی برود.

علی کریمی با اسکورت ویژه از محل هتل اقامت پرسپولیس خارج شد.

در ادامه تجمع حدود 200 هوادار مقابل هتل محل اقامت پرسپولیسی‌ها در قم باعث شد که بازیکنان این تیم به سختی بتوانند به اتوبوس بروند.

تعداد زیادی از این هواداران پرسپولیسی بودند، در مقابل عده‌ای کمی که علیه رویانیان و گل محمدی شعار می‌دادند از تیم خود حمایت کردند.

 

آنها خواستار گرفتن امضا و عکس یادگاری با بازیکنان پرسپولیس بودند که به همین دلیل شیرینی سرپرست تیم، کاغذ و پیراهن‌های هواداران را گرفت و چند تا چند تا پس از گرفتن امضا به هواداران تحویل داد.

 

اکنون یگان ویژه مقابل هتل مستقر شده که بازیکنان برای سوار شدن به اتوبوس و برای رفتن به ورزشگاه مشکلی نداشته باشند.

 

همچنین هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در قم با شعارهایی از بازیکنان، قهرمانی در جام حذفی و رفتن به آسیا و پیروزی در دربی 6 بهمن را خواستار شدند. این هواداران سعی می‌کنند از گوشه و کنار هتل پارسیا هر طوری که شده دقایقی به داخل این هتل بروند که به همین دلیل درب‌های ورودی هتل به غیر از یکی از آنها بسته شده است.

 

یحیی گل‌محمدی نیز دقایقی قبل آخرین جلسه خود را قبل از بازی با صبا در هتل پارسیا برگزار کرد و با آنها در خصوص بازی مقابل صبا و کیفیت زمین به گفت‌وگو پرداخت. او همچنین به بازیکنان 2 کارته هشدار داده که با تمام توان باید در زمین بجنگند و از 3 اخطاره شدن و از دست دادن بازی‌های بعدی نترسند.

فاصله هتل پارسیا با ورزشگاه یادگار امام قم 15 کیلومتر است که به همین دلیل قرمزپوشان قصد دارند زودتر راهی ورزشگاه شوند.

هنگامی که بازیکنان پرسپولیس پس از تدابیر ویژه نیروی انتظامی برای دور کردن هواداران از مقابل در هتل قصد ورود به اتوبوس را داشتند سر و صدای هواداران به اوج خود می‌رسید.

هواداران تیم صبا هم در این لحظات با فریاد زدن نام «علی دایی» در صدد کم کردن روحیه پرسپولیسی‌ها بودند. هنگام خروج گل محمدی از هتل هواداران علیه سرمربی پرسپولیس شعار دادند، اما پرسپولیسی‌ها با دست زدن و تشویق از گل محمدی حمایت کردند.

علی کریمی آخرین بازیکنی بود که از هتل خارج شد و در میان اسکورت ویژه ماموران نیروی انتظامی به سایر همبازیا‌نش ملحق شدو در این حین با تشویق‌های شدید هواداران پرسپولیس روبرو شد.

 

در شرایطی که قرمزپوشان قصد ترک هتل را داشتند به ازدحام این هواداران دچار مشکلاتی شدند اما با تلاش نیروی انتظامی مشکل حل شد.

در همین هنگام بود که حدود 20 الی 30 هوادار که اعلام کردند استقلالی هستند، با تشویق شدید پرویز مظلومی علیه گل‌محمدی شعارهایی دادند و باز هم مانند شب گذشته به او اسکناس‌های هزار و 2 هزار تومانی نشان می‌دادند. این هواداران پرچمی در دست نداشتند.

گفته می‌شود این هواداران منتسب به استقلال هستند.

گل‌محمدی نیز فقط در مقابل این هواداران سری تکان ‌داد و سوار اتوبوس ‌شد. البته ناراحتی بازیکنانی مانند کریمی، حسینی و سایر بازیکنان هنگامی که علیه گل‌محمدی شعار می‌دادند، بسیار واضح بود.

پرسپولیسی‌ها با اسکورت، راهی ورزشگاه یادگار امام قم شدند، این در شرایطی است که تعدادی از هواداران با خودروی شخصی خود به دنبال قرمزپوشان حرکت کردند.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و صبای قم ساعت 15:15 در یادگار امام (ره) قم برگزار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)