مرجع خبری پرسپولیس : علی کریمی لحظاتی قبل به همراه حامد کاویانپور با حضور در هیات فوتبال تهران قرارداد خود را با تیم استیل آذین به ثبت رساندند تا به همه حرف و سخن ها پایان دهد.

علی کریمی لحظاتی قبل به همراه مدیر برنامه های خود و حامد کاویانپور با حضور در هیات فوتبال تهران قرارداد خود را با تیم استیل آذین به ثبت رساند تا به همه حرف و سخن ها پایان دهد.
به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، در حالی که از همان روزهای ابتدایی فصل نقل و انتقالات بحث حضور علی کریمی در استیل آذین مطرح بود اما کش و قوسهای فراوانی در مورد حضور یا عدم حضور وی در پرسپولیس روی داد تا اینکه در آخرین روز نقل و انتقالات دعوای لفظی بین مدیر برنامه های کریمی و عباس انصاریفرد روی داد تا عملا حضور وی در پرسپولیس منتفی شود. امیر مهریزی مدیر عامل استیل آذین هم همراه این دو بازیکن در هیات فوتبال تهران حاضر شد. قرار است این بازیکنان امشب عازم تبریز شوند.
با این وجود حسین هدایتی مالک استیل آذین از همان ابتدا مترصد این موقعیت بود تا اگر میانه کریمی و پرسپولیس به هم خورد شماره 8 سرخها را صید کند که این اتفاق امروز افتاد و کریمی امروز بعد از ظهر با حضور در هیات فوتبال تهران قراردادش را با استیل آذین به ثبت رساند تا بلافاصله عازم تبریز شود و در کنار سایر بازیکنان این تیم در اردوی شاگردان حمید استیلی شرکت کند.
قرارداد کریمی با استیل آذین یکساله است و از مبلغ آن اعلام نشده است.
کریمی پس از ثبت قرارداد با استیل آذین در هیات فوتبال تهران به خبرنگاران گفت: همه می دانند که من دوست داشتم در پرسپولیس بمانم و تمام تلاشم را هم انجام دادم تا در لیگ نهم هم پیراهن این تیم را بر تن کنم اما ظاهرا برخی مسئولان باشگاه نمی خواستند من در این تیم بمانم.

وی ادامه داد: در جلسه ای که دوشنبه شب برگزار شد اعضای هیئت مدیره حاضر در این نشست به خوبی متوجه همه مسائل شدند و به آنها ثابت شد که مشکل از طرف من نبوده است.
کریمی با ابراز خوشحالی از پیوستنش به استیل آذین گفت: این تیم متشکل از بازیکنان جوانی است که قطعا کار سختی برای حضور در نهمین دوره رقابتهای لیگ برتر دارند با این حال امیدوارم بتوانیم تیم قدرتمندی را در مسابقات لیگ داشته باشیم.
هافبک میانی جدید تیم فوتبال استیل آذین در پاسخ به این پرسش که چه کسانی باعث جدایی اش از پرسپولیس شدند گفت: فعلا قصد وارد شدن به مسائل حاشیه ای را ندارم و تمام توانم را برای استیل آذین خواهم گذاشت اما قصد دارم در آینده برخی مسائل را در مورد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مطرح کنم.
علی کریمی در پایان گفت: امیدوارم بتوانم با پیراهن پرسپولیس از دنیای فوتبال خداحافظی کنم.
استیلی ظهر امروز خبر حضور کریمی در استیل آذین را به همکاران ما اعلام کرد اما بنابر حس امانتداری و به درخواست استیلی این خبر را تا زمان قطعی شدن این اتفاق نزد خود نگه داشتیم .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)