پنجشنبه 3 اردیبهشت(18:20)

 مرجع خبری پرسپولیس: کاپیتان دوم تيم فوتبال پرسپوليس تهران خطاب به هواداران معترض گفت: در گروه خود دوم هستيم و اگر شما جاي هواداران استقلال انتهاي جدولي بوديد، چه مي‌كرديد؟

هواداران تيم فوتبال پرسپوليس تهران امروز با اعتراض گسترده خود به بازيكنان اجازه تمرين نداده و تنها به تشويق علي كريمي پرداختند.
علی کریمی خطاب به آنها گفت: يك تيم اگر در يك بازي بازنده شود و يك بازيكن خوب باشد، ‌هيچ سودي ندارد چون همه دنبال اين هستند كه نتيجه در پايان بازي به نفع چه تيمي است. اكنون كه باخته‌ايم بايد پذيرفت كه همه بد بوده و در اين باخت شريكيم. به دنبال اين نيستم كه بگويم ستاره بودم، البته اتفاقات در فوتبال زياد است و شما ديديد كه بايرن مونيخ چگونه مغلوب بارسلونا شد تا نتيجه اي غير قابل تصور در تاريخ فوتبال خود كسب كند.

كريمي خطاب به تماشاگران تاكيد كرد: در حال حاضر در ليگ قهرمانان آسيا چيزي از دست نداده و با قرار گرفتن در رده دوم گروه دوم، شانس زيادي براي صعود داريم. اين در حالي است كه استقلال در رده اخر گروه خود است. اگر شما جاي هواداران استقلال بوديد چه مي كرديد؟

كريمي در خصوص شرايط مالي بازيكنان گفت: قبل از بازي با الغرافه بازيكني به ديدن من آمد كه دوست ندارم نامش را ببرم. از اين مي‌ترسيد كه چكي را كه خرج كرده در طول مدتي كه در تهران به سر نمي‌برد برگشت بخورد و اين واقعا يك استرس براي بازيكن است كه فقط فكرش در چارچوب سبز نباشد.

كريمي در پاسخ به سوال يكي از هواداران مبني بر اينكه چرا وينگادا در بازي با الغرافه دست به تعويض‌هاي عجيب و غريب زد گفت: تعويض‌ها سليقه‌اي است. اين موضوع در تمام دنيا رعايت مي‌شود و بايد به آن احترام گذاشت. نمي‌توانم در اين مورد جوابگو باشم و در اين خصوص وينگادا بايد جواب دهد، البته مطمئن باشيد اگر ما به نتيجه مي‌رسيديم هيچكس در حال حاضر اينطور انتقاد نمي‌كرد.

وينگادا مربي خوبي است و بايد به او فرصت داد. وي از لحاظ روحي و رواني تيم را دوباره آماده كرد. روزهاي سختي در انتظار ما است و اگر نخواهيم دقت لازم را در اين روزها داشته باشيم دچار مشكل خواهيم شد.
كريمي در پايان ادامه داد: نبايد به رسانه ها سوژه دهيم چون آنها به مدت يك هفته به اتفاقات امروز تمرين پرسپوليس خواهند پرداخت و حاشيه ها را به اطلاع مردم خواهند رساند.
مرجع خبری: آقای کریمی! قهرمان ایران در گروه تیم سوم عریستان و تیمهای قطری و اماراتی باید آخر شود؟
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)