کریمی : انشالله همه مسائل حل می شود

مرجع خبری پرسپولیس : علی کریمی گفت : دوست دارم شرایطی ایجاد شود تا بتوانم قراردادم را با تیم محبوبم تمدید کنم .

علي كريمي گفت: دوست دارم شرايطي به وجود بيايد تا بتوانم در تيم محبوبم بازي كنم.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، علي كريمي پس از جلسه‌ي 30 دقيقه‌اش با عباس انصاري‌فرد در جمع خبرنگاران گفت: پرسپوليس تيم محبوب من است و از اين تيم پيشرفت كرده‌ام و دوست دارم بار ديگر در پرسپوليس بازي كنم و در اين تيم بمانم.

وي درباره‌ي جلسه‌ي امروز گفت: جلسه‌ي بسيار خوبي بود و درباره‌ي مسائل مختلف صحبت كرديم.

كريمي در پاسخ به اين سوال كه آيا قرارداد شما با پرسپوليس تمديد مي‌شود به اين كلمه بسنده كرد، انشاء الله.

او در پاسخ به اصرار خبرنگاران بار ديگر تاكيد كرد: تا سه‌شنبه منتظر باشيد. اگر شرايط خوب پيش برود دوست دارم با پرسپوليس ادامه دهم.

كريمي از صحبت درباره‌ي كادر فني پرسپوليس خودداري كرد و گفت: اين مسائل مربوط به من بازيكن نمي‌شود و مديريت باشگاه حتما نظراتي دارد.

وي با تاييد خبر پيشنهاد باشگاه استيل آذين گفت: از اين باشگاه و چند تيم ديگر پيشنهاد دارم اما به خاطر پرسپوليس به هيچ تيم ديگري فكر نكرده‌ام.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا شرايطي مالي براي پرسپوليس داريد، گفت: وقتي مي‌گويم بايد درباره‌ي شرايط مختلف صحبت كنيم وضعيت قرارداد مالي جزوي از كل قرارداد است.

وي در پاسخ به اين سوال كه دوري شما از تمرينات آيا باعث نشده كه از آمادگي‌تان كم شود،‌ گفت: با توجه به اين كه درگير بازي‌هاي تيم ملي بوده‌ام نسبت به ساير بازيكنان تعطيلي كمتري داشته‌ام و در چهار – پنج روز گذشته هم به صورت انفرادي كار كرده‌ام.

كريمي در پاسخ به سوال خبرنگاري كه مدعي شده بود كه قطبي اعلام كرده كريمي را بار ديگر به تيم ملي دعوت مي‌كند، گفت: قطبي نيز لطف دارد اما به نظر من بايد به جوان‌ها ميدان داد و حالا زماني است كه بايد تيم ملي را به دست جوانان بسپاريم. من هم براي بازيكن تيم ملي و سرمربي آرزوي موفقيت دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)