مرجع خبری پرسپولیس : هافبک پرسپولیس گفت: هنوز وضعیتم مشخص نیست و تمام سعی و تلاش خودم را می‌کنم تا به بازی با مس برسم.

 

علی کریمی پس از تمرین امروز پرسپولیس گفت: نتیجه خوبی همراه تیم ملی گرفتیم و در بازی مقابل بحرین همه چیز با خوبی و خوشی تمام شد. این برد را به هواداران تبریک می‌گویم و خوشحالم که روند تیم ملی رو به رشد است.

روند تیم ملی خوب است و امیدوار هستم در بازی‌های آینده نیز نتایج لازم را بگیریم.

وی در خصوص وضعیت پرسپولیس گفت: ملی پوشان از امروز به تیم اضافه شدند و امیدوارم در بازی روز شنبه آینده مقابل مس کرمان با دست پر به تهران برگردیم. در دو بازی گذشته 6 امتیاز گرفتیم و روند خوبی داریم.

کریمی خاطرنشان کرد: این روند باید ادامه دار باشد. بازی بسیار سختی مقابل مس کرمان داریم چون آنها سپاهان را شکست داده‌اند و نتیجه خوبی گرفته‌اند اما در دیداری که پیش رو داریم ملاک نتیجه گرفتن آنها مقابل سپاهان نیست. هر تیمی که بتواند در این بازی از موقعیت‌های خود بهترین استفاده را کند برنده خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال که بعد از بازی با مس اگر پرسپولیس شکست بخورد دچار بحران خواهید شد یا خیر گفت: فکر نمی‌کنم به بحران برسیم چون ما هنوز جز 6 تیم بالای جدول هستیم. فکر نمی‌کنم این موضوع بحران باشد و این موضوع را قبول ندارم چون بازی‌های زیادی از لیگ باقی مانده و شاید اتفاقات خیلی زیادی بیفتد.

کریمی در پاسخ به این سؤال که ویژگی‌ یک هوادار خوب را در چه چیزی می‌بیند گفت: اکثر آنها فوتبال را خوب می‌فهمند، معدود تماشاگرانی هستند که جو استادیوم ها را خراب می‌کند. به هر حال ما بدون حمایت هواداران نمی‌توانیم کاری پیش ببریم و هواداران همیشه باید تا دقیقه 90 ما را حمایت کنند تا بتوانیم با روحیه خوب بازی کنیم و نتیجه لازم را بگیریم.

وی در مورد احتمال حضورش در بازی با مس گفت: هنوز وضعیتم مشخص نیست. تمام سعی و تلاش خودم را می‌کنم به این بازی برسم. در بازی تیم ملی نبودم چون مصدوم بودم اما سایر بچه‌ها به خوبی توانستند با یک فوتبال منطقی و زیبا به یک برد شیرین برسند و همه مردم ایران را خوشحال کنند. امیدوارم در بازی‌های آینده نیز را همانند بازی با بحرین ما را مورد حمایت قرار دهند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)