شنبه 12 بهمن (22:10)

مرجع خبری پرسپولیس : با مدیری که چک های شخصی اش را مهر باشگاه می زند کار نمی کنم / کریمی تصمیمش را برای ترک پرسپولیس گرفته .

اسطوره شماره 8 نتوانست فضای سرسام آور باشگاه را تحمل کند و با تاختن به مدیریت تیم ، حقایقی را گفت که می تواند به معنای پایان حضورش در این تیم باشد. البته او خود مشکلی برای رفتن ندارد ؛«: دیگر وقت استراحت من رسیده و با کمال میل دستور آقای انصاری فرد را می پذیرم.» کریمی تنها با یک نیت به پرسپولیس آمد ؛ استفاده از اهرم فشار علیه علی دایی و همین انگیزه او را که از تیم ملی کنار گذاشته شده بود را تبدیل به ستاره تیم قطبی کرد تا دایی مستاصل او را به اردو فراخواند و همان طور که انتظار می رفت ستاره از پذیرش این دعوت سر باز زد.

با رفتن قطبی و انتقام از دایی ، کریمی هم در دل حاشیه های پرسپولیس دیگر آن ستاره روزهای اول نبود. او با اسپانسر تیم مشکل داشت و دوباره حاشیه نشین شده بود اما به یکباره قبل از بازی با پیام این علی کریمی بود که شهر را به هم ریخت. جادوگر در قامت یک حامی سرمربی به مدیریت تیم تاخت که خاطره خوشی از او ندارد؛«اینها دنبال گرفتن درصد از مربی خارجی هستند و کسی را می خواهند سرمربی تیم کنند که درصد بیشتری را بپردازد.» گفته کریمی قبل از بازی با پیام به تیتر اول همه روزنامه های ورزشی بدل شد . هیچ کس انتظار چنین واکنشی را نداشت . مدیر تیم هم که از این واکنش به کما رفته بود پس از بازی نچسب تیمش با پیام اعلام کرد کریمی را به کمیته انضباطی فرا می خواند؛« علی کریمی را به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس احضار کردیم و او عنوان کرده است که صحبت‌هایی که از قول او در روزنامه‌ها مطرح شده است را انجام نداده است، در هر صورت باید این موضوع را روشن کنیم و سپس در مورد کریمی تصمیم‌گیری کنیم اما هر بازیکنی در هر سطحی که باشد باید اخلاق حرفه‌ای را رعایت کند و وارد مسائلی که در حیطه او نیست نشود.»

کریمی این گفته انصاری فرد را به منزله حکم اخراج تلقی کرد و درحالتی به خبرنگاران گفت:« متاسفانه مدیرعامل ما به هیچ عنوان انتقادپذیر نیست و زمانی که از آنها انتقاد می‌شود متوسل به تحریم و اخراج می‌شوند، در هر صورت این که مدیر باشگاه به دلیل انتقاد من را اخراج کند، با آغوش باز می‌پذیرم.» کریمی که مدت کوتاهی از مدیریت سابق انصاری فرد در پرسپولیس را به یاد دارد در انتقاد از این مدیر می گوید:« از مدیری که در دوره گذشته مدیریتش بر روی چکهای شخصی خود مهر باشگاه را زده است بیشتر از این انتظار نمی‌رود، من معتقدم که خود این شرایط مدیریتی است که پرسپولیس را وارد حاشیه کرده است. من کسی نیستم که زیر حرفهای خود بزنم و به چیزهایی که گفتم اعتقاد دارم، حال اگر قرار است به دلیل واقعیت از باشگاه اخراج شوم با کمال میل آن را می‌پذیرم.» این جمله کریمی همان حقیقتی است که هیات مدیره پرسپولیس سعی داشت در دوره جدید مدیریت او بر آن سرپوش بگذارد اما با این سخنان انتقادی باید گفت کریمی تصمیمش را برای رفتن از پرسپولیس گرفته است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)