پرسپولیس همیشه پرسپولیس است

مرجع خبری پرسپولیس : علی کریمی پس از امضای قرارداد با پرسپولیس و بازگشت به این تیم گفت: امیدورام حضورم در پرسپولیس باعث شود تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

 

 علی کریمی درباره پیوستنش به پرسپولیس گفت: خیلی دوست داشتم تا فرصتی مهیا شود که برای پرسپولیس به میدان بروم و پیراهن این تیم را بپوشم. خوشبختانه به خواسته خودم رسیده و می توانم پرسپولیس را در لیگ یازدهم همراهی کنم.

 

وی ادامه داد: پیشنهادات مختلفی از طرف مدیربرنامه هایم داشتم که آنها را نپذیرفتم و ترجیح دادم در سال های پایانی فوتبالم برای پرسپولیس بازی کنم.

کریمی اظهار داشت: خوشحال هستم که در لیست تمامی مربیان پرسپولیس قرار گرفتم و این نشان می دهد که مربیان به من اعتماد دارند. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و حضورم باعث می شود طرفداران بیشتری به ورزشگاه بیایند. از کودکی هوادار این تیم بوده ام و خرسندم که دوباره به پرسپولیس ملحق شده ام.

 

 

وی تصریح کرد: از زمانی که استیل آذین جدا شدم و به شالکه رفتم از لحاظ بدنی به شرایط بهتری رسیده ام و مطمئنم که در تمرینات پرسپولیس می توانم خواسته کادر فنی را برآورده کنم.

 

کریمی درباره صحبت با حبیب کاشانی برای پیوستن به پرسپولیس گفت: کاشانی صادقانه حرف هایش را به من زد و رک و صریح صحبت های خود را منتقل کرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)