مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با بازی هایی که تیم فوتبال پرسپولیس انجام داده و امتیازاتی که در دو دیدار گذشته از دست داده ایم نه من و نه بازیکنان پرسپولیس نمی توانیم از عملکرد خود راضی باشیم.

 

علی کریمی که بعدازظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار این تیم با شهرداری تبریز حضور یافته بود  گفت: طبیعتا نه من و نه هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس نمی توانیم از بازی و عملکرد خود راضی باشیم با امتیازهایی که ما از دست داده ایم و عملکردی که به نمایش گذاشتیم نتوانستیم آنطور که باید عمل کنیم.

 

 

 

وی در ادامه تاکید کرد: باید امتیازهایی که از دست دادیم و بازیهای نه چندان خوبی که به نمایش گذاشتیم را در دیدارهای پیش رو جبران کنیم که یکی از آنها بازی با تیم شهرداری تبریز است.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با ادای احترام به تیم شهرداری تبریز گفت: بدون شک بازی آسانی نداریم چرا که شهرداری هم به مانند دیگر تیم های لیگ برتری شرایط خوبی دارد اما با تمام احترامی که برای تیم شهرداری قائل هستم باید فردا 3 امتیاز بازی را از آن خود کنیم تا بتوانیم با ارائه یک بازی خوب و کسب 3 امتیاز پاسخگوی محبت های هوادارانمان باشیم.

خبرنگاری از کریمی پرسید: “آیا این درست است که در رسانه ها از پست بازی خود در تیم پرسپولیس ابراز نارضایتی کرده اید؟” که کریمی در پاسخ گفت: من نمی دانم با کدام روزنامه صحبت کرده و چنین حرفی زده ام. متاسفانه این یک چیز طبیعی است که در برخی از روزنامه ها از ما مصاحبه های خیالی منتشر می کنند. من اینجا تاکید می کنم تنها مصاحبه هایی که در سایتم منتشر شود مورد تایید من است.

وی در ادامه این نشست خبری گفت: بازوبند کاپیتانی آنقدر ارزش ندارد که بخواهم برای آن حاشیه درست کرده و جار و جنجال ایجاد کنم. برای یک تکه پارچه که وزن آن به 5 گرم هم نمی رسد در بعضی از تیم ها و حتی تیم های ملی بحث می کنند اما در تیم پرسپولیس اینطور نیست.

وی افزود: اینکه بازوبند را چه کسی به بازو می بندد بسته به نظر سرمربی است و نفر اول کادر فنی شخصی را که در زمین بهتر می تواند تفکرات او را پیاده کند به عنوان کاپیتان انتخاب می کند.

هافبک ملی پوش تیم ملی فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: من اینجا می گویم آقای استیلی می تواند بازوبند کاپیتانی را به هر کسی که خواستند بدهند و من نیز قطعا نسبت به تصمیم ایشان گلایه ای نخواهم داشت.

کریمی در پاسخ به این سئوال که بازوبند کاپیتانی مسئولیت شما را سنگین نمی کند گفت: من همیشه سعی می کنم بازیکنی موثر برای تیمم باشم. گاهی اوقات هم پیش آمده که نتوانسته ام برای تیمم تاثیرگذار باشم. بازوبند کاپیتانی وظیفه مرا سنگین می کند و باید بیشتر و بهتر از قبل بازی کنم.

وی همچنین به این پرسش که سعی می کنید این تعهد و مسئولیت پذیری که نسبت به تیمتان را دارید به دیگر بازیکنان منتقل کنید چنین پاسخ داد: من سعی می کنم از نظر فنی و اخلاقی به دیگر بازیکنان تیم کمک کنم. این بسته به نظر آنهاست که از روش و طرز بازی و اخلاق من الگو برداری کنند. من به اجبار چیزی را به کسی تحمیل نمی کنم اما نهایت سعی و تلاش خود را به کار می گیرم تا در مجموعه ای که حضور دارم مثمر ثمر باشم.

خبرنگاری از علی کریمی پرسید منشاء اعتراض هواداران پرسپولیس به حمید استیلی کجاست و آیا آنها از جای خط می گیرند؟ کریمی در پاسخ گفت: یک سری این اقدامات هواداران را منتسب می کنند به علی دایی. بنده با شناختی که از علی دایی دارم فکر نمی کنم چنین اخلاقی را داشته باشد و دست به چنین کاری بزند. متاسفانه برخی ها به دنبال اهداف شخصی خود هستند و در این راه به دنبال ضربه زدن به افرادی هستند که داخل باشگاه مسئولیت دارند.

وی گفت: هواداران پرسپولیس باید صبر داشته باشند. هنوز هفته سوم لیگ شروع نشده و باید به کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس مهلت بدهند.

وی با تاکید بر اینکه تعداد هواداران معترض تیم فوتبال پرسپولیس خیلی اندک است گفت: من به هواداران حق می دهم ناراحت باشند چرا که هوادار از تیمش بازی خوب و پیروزی می خواهد اما در اینجا به عنوان یک برادر کوچک و دوست به هواداران پرسپولیس می گویم که این تیم با بازیکنان و کادر فنی که دارد می تواند موفق باشد در تیم ما بازیکنان و مربیان خوبی حضور دارند که اگر زمان داشته باشند می توانند تیم را به موفقیت برسانند.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و شهرداری تبریز در هفته سوم یازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر پنجشنبه شب در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)