مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت : برای فصل آینده هنوز هیچ تصمیمی نگرفته ام.

هافبک میانی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه یک نفره نمی تواند مشکلات این تیم را حل کند گفت: تصور می کنم بودن من مشکلی را حل نمی کند اما برای فصل آینده هم تصمیمی نگرفته ام.

علی کریمی پس از شکست یک صفر تیمش برابر بنیادکار ازبکستان در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: بازیکنان در این بازی تمام توان خود را گذاشتند و اگر ضعیف کار کردیم تمام توان بازیکنان همین بود و بازیکنان هیچگونه کم کاری نکردند.وی اضافه کرد: این فصل برای پرسولیس فصل ناموفقی بود و این برای هرتیمی در دنیا اتفاق می افتد، کما اینکه رئال مادرید در برخی از فصول ضعیف و ناموفق ظاهر می شود.کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حاشیه های پیرامون تیم فوتبال پرسولیس نیز تاکید کرد: به طور حتم همیشه حاشیه همراه پرسپولیس و استقلال هست و دلیل حذف پرسپولیس حاشیه ها نیست.وی در مورد آینده بازیگری اش در ایران تصریح کرد: فعلا به تیم ملی فکر می کنم و از فردا تمام توان خود را برای تیم ملی می گذارم. در مورد تیم باشگاهی هم با هیچ تیمی مذاکره نکرده ام و آنچه در رسانه ها عنوان می شود، به خصوص تیم الاهلی امارات، کذب است.
من صراحتا می گویم هیچ پیشنهادی ندارم حتی از پرسپولیس.کریمی افزود: من آینده نگر نیستم اما اگر نباشم بهتر است زیرا تمام حاشیه‌ها و مشکلات تیم، از زمان ورود من به پرسپولیس شروع شد، هرچند من هنوز مدیون هواداران هستم اما یک بازیکن نمی تواند همه چیز را برای ماندن در یک تیم فدا کند. البته هیچ چیز معلوم نیست و بستگی به شرایط دارد.

وی خاطرنشان کرد: همکاری من با باشگاه پرسپولیس، به پیشنهاد مدیران این باشگاه بستگی دارد اما من هرچه دارم از پرسپولیس است و هوادارانی که با تمام سختی در ورزشگاه حاضر می شوند.

هافبک شماره 8 تیم ملی ایران در پاسخ به خبرنگاری که پرسید، پرسپولیس در این بازی و در سه جام تحقیر شد؟ اظهار داشت: پرسپولیس تحقیر نشد، پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و امیدواریم سال آینده، در مسابقات داخلی این نتایج را جبران کند تا از خجالت هواداران بیرون بیائیم.
وی افزود: مسابقه امروز هم یک بازی فوتبال بود و با وجود اینکه زمین و میدان در دست ما بود، اما با یک پنالتی از ادامه رقابت‌ها کنار رفتیم.کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد در ایران به جز پرسپولیس در تیم دیگری بازی کند؟ تصریح کرد: همه چیز امکان دارد.علی کریمی در مورد وضعیت تیم ملی هم تاکید کرد: امیدوارم با صعود تیم ملی به جام جهانی، بخشی از زحمات هواداران جبران شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)