پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: علی کریمی برای پیوستن به فولاد تاکنون جوابی به ما نداده است.

حسین ابن قاسم درباره جذب بازیکنان جدید برای فصل آینده گفت: در حال مذاکره با بازیکنان مورد نظر خود هستیم و هر زمان که مذاکرات‌مان نهایی شود نام آنها را اعلام خواهیم کرد. لیست خروجی خود را آخر وقت روز شنبه اعلام می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود اختلاف مالی باعث عدم تمدید قرارداد آرش افشین با تیم فولادخوزستان شده، عنوان کرد: اصلا چنین چیزی صحبت ندارد. این بازیکن روز گذشته اعلام کرد که برای تمدید قرارداد به باشگاه می‌آید که نه من در باشگاه حضور داشتم و نه سیف‌الله دهکردی مدیرعامل باشگاه. به همین دلیل این بازیکن روز شنبه به باشگاه می‌آید تا قرارداد خود را با فولاد تمدید کند. 

سرپرست فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا افشین بین پیشنهاد استقلال و تمدید قرارداد با فولاد دودل شده است، تاکید کرد: افشین برای تمدید قرارداد با فولاد دودل نشده و روز شنبه قرارداد خود را فولاد تمدید می‌کند.

ابن قاسم درباره روند مذاکرات برای جذب علی کریمی اظهار داشت: کریمی هنوز برای پیوستن به فولاد جوابی به ما نداده است. در نیم فصل دوم فصل گذشته نیز به دنبال این بازیکن بودیم و اکنون نیز بار دیگر به دنبال او هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)