خبرگزاری پرسپولیس : کریم باقر کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس دقایقی پیش در اردوی سرخپوشان حضور یافت.

در پی هماهنگی های به عمل آمده از سوی سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس، کریم باقری کاپیتان سابق سرخپوشان دقایقی پیش به اردوی سرخپوشان رفت و با برخورد گرم مانوئل ژوزه و استقبال بازیکنان تیم مواجه شد.

کریم باقری ابتدا با مانوئل دیدار کرد و لحظاتی کوتاه در گفتگو با سرمربی پرسپولیس برای وی و تیمش آرزوی موفقیت کرد.

باقری به مانوئل گفت: امکان دارد شام را در کنار بازیکنان صرف کنم و بین آنها باشم، ژوزه هم در پاسخ به کاپیتان پرافتخار پرسپولیس گفت: اینجا خانه شماست و این تیم متعلق به شما و پیشکسوتان پرسپولیس است.

کریم باقری پس از آن به سمت بازیکنان رفت و با استقبال ویژه و برخورد گرم آنها مواجه شد و شام را در کنار سرخپوشان صرف کرد.

حضور کریم باقری در اردوی پرسپولیس شادابی و نشاط خاصی را در بین بازیکنان تیم بوجود آورد.

 اردوی پیش از دیدار تیم های پرسپولیس و سایپا امشب در هتل المپیک برپا شد و طی آن مراسم جشن تولدی برای مهاجم سرخپوشان برگزار شد.

 مراسم جشن تولد ایمون زاید امشب در اردوی سرخپوشان برگزار شد و ایمون زاید پس از دیدن این مراسم با تعجب گفت: جشن تولد من چند روز دیگر است، چرا امشب این جشن برگزار می شود.

مهدی مهدوی کیا کاپیتان ارزنده تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوال ایمون زاید گفت: بعد از بازی برابر سایپا چند روز تعطیلی را پیش رو داریم و ما تصمیم گرفتیم این جشن را امشب با حضور کلیه اعضای تیم پرسپولیس برگزار کنیم.

محمد نوری و محمد قاضی هم پس از فوت کردن شمع ها توسط ایمون، مقداری از کیک را به سر و صورت زاید او مالیده و روال طبیعی جشن تولدهای قبلی را اجرا کردند. در ادامه کادویی که از سوی باشگاه پرسپولیس برای ایمون زاید تهیه شده بود به او اهدا شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)