پرسپولیس نیوز : کریم باقری بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران برای تماشای دیدار تیم های نوجوانان ایران و نیجریه درجام جهانی زیر 17 ساله ها امروز (دوشنبه) به امارات می رود.

تمرین امروز پرسپولیس از ساعت 11:10 آغاز و یک ساعت به طول انجامید. در تمرین امروز بازیکنان اصلی این تیم که روز گذشته برابر راه آهن سورینت به میدان رفته بودند بعد از نیم ساعت ریکاوری محل تمرین را ترک کردند.

بازیکنان ذخیره نیز درغیاب محمدرضا مولایی بدنساز این تیم زیر نظر کریم باقری و محمد دایی با دویدن نرم خود را گرم کردند و پس از انجام حرکات کششی به کار با توپ پرداختند. علی دایی سرمربی سرخپوشان نیز با لباس شخصی درکنار زمین حضور داشت و تمرینات را تماشا می کرد.

در حاشیه این تمرین یک خانواده که فرزندان معلول داشتند نزد علی دایی رفتند و با وی درخصوص وضعیت فرزندانشان گفتگو و از وی درخواست کمک کردند.

سید مهدی سید صالحی مهاجم پرسپولیس هم در گفتگو با خبرنگاران شایعات مربوط به جدایی اش از این تیم را تکذیب کرد.

همچنین امروز درخواست های رسمی باشگاه های گسترش فولاد و تراکتورسازی تبریز، نفت تهران و سپاهان اصفهان برای جذب غلامرضا رضایی در اختیار باشگاه و کادر فنی پرسپولیس قرارگرفت.

این بازیکن که با تاخیر در تمرین امروز شرکت کرد شایعات مربوط به انتقالش به استقلال را تکذیب کرد و گفت به هیچ وجه به آبی پوشان نخواهد پیوست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)